امیر واحدی:

تاریخ ایران امیر «منوچهر محققی» را از یاد نمی‌برد

فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی درگذشت امیر سرتیپ محققی از نخبگان پروازی نهاجا را تسلیت گفت و نوشت: تاریخ ایران سربلند، این قهرمان زنده یاد و اسطوره پرواز را هرگز از یاد نخواهد برد.
کد خبر: ۴۸۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 01October 2021

تاریخ ایران امیر «منوچهر محققی» را از یاد نمی‌بردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی درگذشت امیر سرتیپ منوچهر محققی از نخبگان پروازی نهاجا را تسلیت گفت.

متن پیام او بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار و تاثر انگیز در گذشت خلبان بی‌بدیل روز‌های دفاع مقدس و قهرمان بلامنازع نبرد‌های هوایی امیر سرتیپ دوم خلبان جانباز منوچهر محققی آنچنان بر جان و دل همرزمان و شاگردان او سنگین و سهمگین است که برای تسکین و تحمل این اندوه به درگاه ایزد منان پناه برده و از ساحت کبریایی‌اش غفران این فرمانده فقید و تسلی خاطر بازماندگان به ویژه خانواده شریف و نجیب و همرزمان غیرتمندش را مسئلت می‌نماییم.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعتبار و عزت خود را مرهون چهره‌های ماندگاری همچون امیر محققی ست که در سال‌های دفاع مقدس با انجام ماموریت‌های بی شمار برون مرزی، بی واهمه از دشمن حیثیت مرگ را بار‌ها به بازی گرفتند.

رجای واثق دارم تاریخ ایران سربلند، این قهرمان زنده یاد و اسطوره پرواز را هرگز از یاد نخواهد برد، بی تردید اینک در منزلگاه قرب الهی و اعلی علیین، همرزمان شهیدش به استقبال او که به زینت جانبازی مزین بود، آمده‌اند و در معیت ملائک مقرب به زیارت سقای آب و ادب و علمدار کربلا، حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام نائل می‌گردد.

این عزت ابدی و برخورداری از همنشینی و شفاعت شافعان آبرومند روز جزا گوارای وجود آن معلم مردانگی باد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار