مدیر تربیت بدنی نهاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در برنامه‌های ورزشی نیروی هوایی ارتش

سرهنگ خلبان بیاتانی گفت: در تقویم سالیانه کشور، یک هفته به بزرگداشت رشادت‌های زنان و مردان این مرز و بوم در سال‌های حماسه و خون اختصاص دارد، ولی در تقویم نهاجا، هر روز و هر لحظه عطرآگین به یاد و خاطره شهدای جنگ به ویژه عقابان خونین بال نیروی هوایی است.
کد خبر: ۴۸۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶ - 08October 2021

در تقویم نهاجا هر روز عطرآگین به یاد و خاطره شهدای جنگ است/ تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدسسرهنگ خلبان «محمد بیاتانی» مدیر تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص توجه به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: توجه و عنایت ما به پیشکسوتان عرصه نبرد و شهادت، فقط معطوف به یک هفته در سال با عنوان هفته دفاع مقدس نیست، بلکه در تمامی ایام سال، تقدیر و تجلیل از مدافعان این مرز و بوم و گرامیداشت دلاوری‌ها و رشادت‌های جنگ تحمیلی، بخش عمده‌ای از برنامه‌های ورزشی نیروی هوایی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: به عنوان مثال در روز سوم مرداد سال جاری و پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز، مراسم بزرگداشت روز ملی خلبان و گرامیداشت یاد و خاطره پنج تن از خلبانان شهید نیروی هوایی با شکوهی مثال‌زدنی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشت. به مناسبت‌های مختلف نیز دیدار و تقدیر از ایثارگران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شهدا به انجام رسیده است.

مدیر تربیت بدنی نهاجا ادامه داد: روز بیست و ششم شهریورماه نیز دیدار دوستانه فوتبال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری که به عنوان شهید محوری سال نیز برگزیده شدند، برگزار شد. در این دیدار دوستانه دو تیم منتخب قرن عقاب نهاجا و منتخب کانون مربیان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند و این آیین باشکوه با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان سرخابی و تیم ملی برگزار شد.

وی ادامه داد: در باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب و به موازات آن در تمامی یگان‌های و پایگاه‌های نیروی هوایی در سراسر کشور نیز، جشنواره‌های ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف برگزار شد.

سرهنگ بیاتانی افزود: همچنین در روز‌های آتی و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی باشگاه عقاب نهاجا برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: در تقویم سالیانه کشور، یک هفته به بزرگداشت فداکاری‌ها و رشادت‌های زنان و مردان این مرز و بوم در سال‌های حماسه و خون اختصاص دارد، ولی در تقویم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، که به پاس حماسه‌سازی‌ها و ایثارگری‌های کارکنان شریف خود، از سوی حضرت امام (ره) به عنوان نیروی الهی نامیده می‌شود، هر روز و هر لحظه عطرآگین به یاد و خاطره شهدای جنگ به‌ویژه عقابان خونین‌بال نیروی هوایی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار