رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سامانه یکپارچه پدافند هوایی مایه امید ملت و بیم دشمنان است

حجت‌الاسلام محمدحسنی سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور را مایه امید ملت و بیم دشمن دانست و گفت: تا زمانی که دشمن، ما را هوشیار ببیند، فکر تجاوز و حمله به ما را از سر خود بیرون خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ - 11October 2021

سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمنان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید و با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز عملیات مشترک جوادالائمه (ع) این منطقه پدافندی در جمع کارکنان اظهار داشت: اینکه فرمانده معظم کل قوا پدافند را اولویت اول می‌خوانند، بیانگر اهمیت کار شماست.

وی با اشاره به آیه «خذو حذرکم» گفت: یک معنای «حذر» هوشیاری است؛ یعنی خداوند می‌فرماید که هوشیاری کامل خود در مقابله با دشمن را حفظ کنید؛ زیرا تا زمانی که دشمن، ما را هوشیار ببیند، فکر تجاوز و حمله به ما را از سر خود بیرون خواهد کرد و این هوشیاری و مراقبت شبانه‌روزی موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمن است و وحدت کامل و عملی بین ارتش و سپاه در این بخش از خواسته‌های رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا بوده که بحمدالله محقق شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه این بازدید با کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب نیز دیدار و از همراهی خانواده‌ها در انجام هرچه بهتر مأموریت‌های نظامی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های عقیدتی سیاسی این منطقه پدافندی عنوان کرد: برنامه‌های اجرا شده نمایانگر تلاش‌های چشمگیر، روحیه مخلصانه و جهادی کارکنان است که تداوم آن مورد انتظار است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار