فرمانده انتظامی چهارباغ:

یاد و خاطره شهدا، خاری در چشم دشمنان است

سرهنگ «چراغی» گفت: آنچه به اين کشور عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاري در چشم دشمنان است، ياد و خاطره دلاورمردی‌های شهداست.
کد خبر: ۴۸۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ - 12October 2021

یاد و خاطره شهدا، خاری در چشم دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «کامران چراغی» فرماندهی انتظامی شهرستان چهارباغ در دیدار با خانواده شهید «رحیمعلی قره حسنلو» با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهداست، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا پرچم‌داران فرهنگ ايثار و مقاومت هستند.

وي خانواده شهدا را حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامي دانست و با تأکید بر سركشي و دلجويي مستمر مسئولان از آن‌ها اذعان داشت: آنچه به اين کشور عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاري در چشم دشمنان است، ياد و خاطره دلاورمردی‌های شهداست.

سرهنگ چراغی با اشاره به اينکه شهدا تجسم عيني ايثار، مردانگي و ازخودگذشتگی هستند، مطرح کرد: زمانی که امام خمینی (ره) فرمان جهاد داد، جوانان از همه دلبستگي‌هاي زندگي دست کشیدند و با سلاح ايمان و معنويت به ستيز با دشمنان اسلام در جهت دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالي اسلام برخاستند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ آشنايي نسل جوان با خاطرات شهدا و آرمان‌های آنان را با توجه به هجمه‌های فرهنگي وسيع استكبار جهاني ضروری دانست و بیان داشت: اگر جوانان ما با فرهنگ شهادت در جامعه آشنا شوند هرگز خدشه‌ای به آرمان‌های اسلام وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها