نماينده ولی فقيه در استان هرمزگان:

«امنیت» ارزشی که نیروی انتظامی آن را تامین کرده است

حجت‌الاسلام «عبادی زاده»گفت: مهمترين ارزش کشور، امنيت آن است که نيروی انتظامی در راستای خدمت به جامعه ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۸۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 12October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماينده ولی فقيه در استان هرمزگان در ديدار با فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان و مسئولان انتظامی، ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبتی است که هم اقدامات گذشته را بازنگری کرده و هم زحمات ناجا را به مردم اطلاع رسانی کرد، این بهترین دستاورد برای ناجاست.

وی افزود: امنیت یک تولید جمعی است اگر مردم و نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی وظایف خود را به درستی انجام دهند قطعا امنیت پایدار در جامعه محقق می شود که این موضوع موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مردم از نظام اسلامی خواهد شد. حجم کار ناجا وسیع است، درحقیقت شهروندان در همه امور زندگی با پلیس سر و کار دارند، تا جایی که مردم می‌خواهند نظام را ارزیابی کنند نگاهشان با ناجا است.

حجت الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به گستردگی و پیچیدگی آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: امروز بیشترین بستر برای ارتکاب جرم در فضای مجازی فراهم شده، ضرورت دارد تا اقدامات مقتدرانه، کنترلی و صیانتی بر فضای مجازی با تکیه بر توانمندی و تخصص نیروها تشدید و رویکردهای پیشگیرانه از جرائم سایبری توسط پلیس اتخاذ شود.

وی تئوضیح داد: در راستای تحقق امنیتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند باید گفت امنیت گستره زیادی دارد. کارهایی که نیروی انتظامی در حوزه فتا انجام می‌دهند امنیت فرهنگی و اخلاقی است، جامعه در کنار امنیت جانی و مالی، نیازمند امنیت روانی اجتماعی نیز هستند.

زیبندگی پلیس به اخلاقیات به عنوان یک اصل در نیروی انتظامی باید همیشه مدنظر باشد

امام جمعه بندرعباس گفت: ما به دنبال تمدن‌سازی هستیم و انتظار این ست که پلیسی در تراز تمدن نوین اسلامی است و یک شبه نمی‎شود به آن رسید، هر چقدر پلیس در گام دوم انقلاب شتاب کارش را بیشتر کند به ارتقای خود کمک کرده است.

 عبادی زاده با تأکید بر اینکه اعتماد و امید، فضای آرامش روانی را برای مردم فراهم کرده و سبب برکات زیادی در جامعه می شود، بیان داشت: استفاده ابزار رسانه چیزی است که ما نیاز داریم، پلیس به رسانه بیشتر از هر زمان نیاز دارد زیرا دنیای امروز عصر ارتباطات است و هر چه بیشتر از ابزار نوین استفاده کنیم به همان اندازه در ماموریت ها موفق تر می شویم.

وی ادامه داد: پلیس مرزبانی ما باید امنیت را روی آب نیز تأمین کند اهمیت نیروی انتظامی به اهمیت مأموریت و مسئولیت نیروی انتظامی است. وقتی می‌خواهید یک علم را ارزش‌گذاری کنید ببینید مأموریتش چیست، به همان میزان اهمیت آن بالا می رود.

نماينده ولی فقيه در استان هرمزگان گفت: امروز به برکت تلاش، ايثار و از خودگذشتگی پلیس شاهد افزايش احساس امنیت و کاهش انواع جرائم و آسیب های اجتماعی در سطح استان هستیم، قطعاً مسئولان می توانند با کمک پليس، تحليل درستی از شرايط موجود جامعه داشته و با استفاده از آن به منظور خدمات رسانی بهتر و فراهم کردن امنیت مطلوب، بهترین آرامش و آسایش را برای مردم و شهروندان حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار