سلیمانی:

داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ تجلیل می‌شوند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ۱۳ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه ایثارگری حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ شدند، گفت: مراسم تجلیل از این عزیزان به‌زودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 12October 2021

داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ تجلیل می‌شوندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با اشاره به موفقیت علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری و تقدیر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران طرح شاهد اظهار داشت: اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری، توجه خاص به مشاوره و هدایت تحصیلی و انعقاد تفاهم‌نامه با مؤسسات آموزشی بخش خصوصی از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال‌های گذشته و جاری بوده است.

وی افزود: آنچه مهم است کسب رتبه‌های برتر علمی ایثارگران بدون احتساب سهمیه در آزمون سراسری است که این موضوع بیانگر تلاش، پشتکار علمی و همت فرزندان شاهد و ایثارگر است که در رشته محل‌های مورد علاقه خود پذیرفته‌شده و وارد دانشگاه و مشغول به تحصیل می‌شوند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: از میان نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ آقای «سید محمدصادق سید هاشمی ریزی» فرزند معظم جانباز ۵۰ درصد حائز رتبه پنجم کشوری در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی شده و ۱۲ نفر دیگر حائز رتبه دو رقمی شدند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید در پایان اظهار کرد: ششمین همایش ملی تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون سراسری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار