تشییع پیکر شهید «محمدعلی زمانی» پس از 39 سال

پیکر مطهر بسیجی شهید «محمدعلی زمانی» که پس از 39 سال با تلاش گروه‌های تفحص شهدا شناسایی شده بود در ۲۲ مهر تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 12October 2021

پیکر شهیدی که با آغوش باز به جبهه رفته بود پس از 39 سال با پای بسته به زادگاهش برگشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکر مطهر بسیجی شهید «محمدعلی زمانی» پس از 39 سال با تلاش گروه‌های تفحص شهدا در تاریخ 13 شهریورماه با پاهای بسته در فکه عراق کشف و شناسایی و به خاک میهن بازگشت.

«محمدعلی زمانی» فرزند صلبعلی، متولد 1342 به جبهه عازم شد و در سن 20 سالگی در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه عراق در تاریخ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش سال‌ها در منطقه بر جای ماند.

اینک پس از گذشت 39 سال، پیکر مطهر این شهید در تاریخ 13 شهریور ماه 1400 در حالی کشف شد که پاهای شهید با سیم‌های مخابراتی به هم بسته شده بود و این شهید عزیز از طریق پلاک هویت شناسایی شد.

 سردار سید «محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح به همراه هیاتی از تهران به اهواز (منزل احسان زمانی) برادر شهید «محمد علی زمانی» حضور یافتند و ضمن دیدار با خانواده شهید و جمعی از بستگان صحت خبر پیکر تازه تفحص شده شهید زمانی را تایید کردند و این خانواده معظم را از چشم انتظاری در آوردند.

شهید «محمد علی زمانی» متولد روستای کلگه از توابع باغملک، در سال 1361 در جبهه‌های حق علیه باطل طی عملیات والفجر مقدماتی به فیض شهادت نائل آمد و اینک پیکر پاک او پس از 39 سال با پاهایی که توسط بعثی ها با کابل بسته بودند به زادگاه خود باز می‌گردد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید زمانی پس از 39 سال دوری از زادگاهش پنج شنبه 22 مهر از شهرستان باغملک به سمت روستای کلگه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها