نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

توانمندسازی خانواده‌ها محور فعالیت خیرین باشد

آیت‌الله «دری نجف آبادی» با بیان اینکه چراغ پرفروق کمک مومنانه همواره باید در کشور بدرخشد، گفت: مردم و خیرین باید در این راستا نقش آفرینی کنند و البته محور این فعالیت‌ها باید توانمند سازی باشد.
کد خبر: ۴۸۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 12October 2021

توانمندسازی خانواده ها محور فعالیت خیرین در کمک به نیازمندان باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین رزمایش کمک مومنانه در مسجد امام حسین (ع) خیابان طالقانی اراک اظهار داشت: نعمتی بالاتر از اهل خیر بودن برای انسان نیست و اگر عاشق خداوند و اهل بیت (ع) هستیم و می‌خواهیم ارزش‌های اسلامی را ترویج دهیم باید برای فرهنگ خیر و کمک مومنانه تلاش کنیم تا در همه بخش‎های جامعه این فرهنگ جاری شود.  

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه در راستای عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که ملت ایران در صحنه خوش درخشید و در میدان احسان و نیکوکاری سرافراز و سربلند بیرون آمد و مردم و خیرین در آزمون بزرگ کمک مومنانه گام‌های بلندی برداشتند و این مسیر به برکت اندیشه و تفکر حضرت امام (ره) و هدایت‌های رهبری در کشور جاری شده و باید با قوت ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به برکت تفکر عاشورا جریان وسیع ایثار و از خود گذشتگی در عالم گسترانیده شد و حضرت امام (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت را احیا کرد و امروز باید قدردان این نعمت الهی باشیم. ملت ایران در دانشگاه بزرگ اهل بیت (ع) تربیت شده اند و در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه خود سربلند بیرون آمدند و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه چراغ پرفروق کمک مومنانه همواره باید در کشور بدرخشد، گفت: مردم و خیرین باید در این راستا نقش آفرینی کنند و البته محور این فعالیت ها باید توانمند سازی باشد چراکه توانمند سازی موجب از بین رفتن فقر و محرومیت خواهد شد. استان مرکزی در نهضت کمک مومنانه خوش درخشید و به طور نسبی عملکرد مطلوبی دارد و تاکنون بیش از ۳۶۰ هزار بسته کمک مومنانه به طور رسمی توزیع شده که باید با قوت ادامه دار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رمز موفقیت ملت ایران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ولایت و روحیه ایثار و از خود گذشتگی است و این مولفه ها باید در گام دوم تقویت شوند. رویکرد کلیه برنامه ها باید امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در میان جوانان باشد چراکه جوانان در گام دوم نقش مهمی دارند.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: حفظ کرامت انسانی در توزیع بسته های کمک مومنانه باید مورد توجه باشد و باید افتخار کنیم نوکری مردم را می کنیم و ارائه خدمات بی منت به مردم باید مورد توجه جریان های ارزشی و نهادهای انقلابی و خدمت رسان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار