معاون استاندار کرمانشاه:

دشمنان به دنبال برهم زدن یکپارچگی اجتماعی و ملی هستند

«خوش اقبال» گفت: در سطح منطقه‌ با دسیسه‌های رذیلانه جبهه صهیونیست و ایادی مزدور این رژیم در منطقه مواجه هستیم و نقشه توطئه آمیز «هزار چاقو» هدف شومی است که بدنبال برهم زدن یکپارچگی ملی و اختلاف افکنی و تفرقه اندازی است.
کد خبر: ۴۸۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 12October 2021

دشمنان به دنبال برهم زدن یکپارچگی اجتماعی و ملی، اختلاف افکنی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حسین خوش اقبال» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز  در جلسه ستاد برنامه‌ریزی  هفته وحدت استان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امسال در شرایطی به استقبال هفته وحدت می‌رویم که وضعیت داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نسبت به سال های گذشته به مراتب حساس تر، مهم‌تر و خطیرتر است.

وی با اشاره به شرایط منطقه بیان داشت: در سطح منطقه‌ با دسیسه‌های رذیلانه جبهه صهیونیست و ایادی مزدور این رژیم در منطقه مواجه هستیم، نقشه توطئه آمیز "هزار چاقو" هدف شومی است که بدنبال برهم زدن یکپارچگی اجتماعی و ملی، اختلاف افکنی و تفرقه اندازی است.

خوش اقبال ادامه داد: فریب خوردگان جدا شده از مام میهن در مرزهای غربی، دلخوش به پناه و پشتیبانی رژیم کودک کش شده‌اند و در شمال غرب هم در آذربایجان، در آتش اختلاف با ایران دمیده می‌شود.در کشور مظلوم و برادر افغانستان، مسلمانان اسیر یک رنج طولانی شده اند که نتیجه دوری از وفاق و وحدت در بین مذاهب بوده است. در شرایط بین المللی نیز هژمونی زور و ریا، همچنان در پی استثمار و تسخیر ممالک اسلامی با تاکتیک تقویت افتراقات و کاهش اشتراکات است.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به شرایط داخلی گفت: به واسطه تحریم‌های ظالمانه، مشکلات اقتصادی و بحران کرونا، نیاز به همگرایی و وفاق بیشتر از قبل احساس می‌شود. مردم با آمدن دولت جدید انتظار و امید گشایش‌گری دارند. اصل وحدت و همدلی عمومی بسیار می‌تواند این دولت را در راه خدمت رسانی موفق کند.

خوش اقبال، اهمیت اصل وحدت و همگرایی اجتماعی را بر طرف کردن مشکلات داخلی و تقویت انسجام ملی در مقابله با تهدیدات و دسیسه های منطقه ای و حوادث بین المللی بیش از پیش دانست و تاکید کرد: بر همین اساس هفته وحدت را امسال باید ویژه‌تر دید و فرای آئین‌های هرساله، باید برای ترویج و گسترش همدلی و تببین چرایی وحدت فرق اسلامی کوشید.

وی با اشاره به ظرفیت همگرایی و انسجام قومی و دینی در استان کرمانشاه اظهار داشت: باوجود حوادث فراوان و نقشه‌های توطئه آمیز بدخواهان، امروز کرمانشاه با وجود اقوام و مذاهب اسلامی به پایگاه وحدت و همگرایی در غرب کشور تبدیل شده و از دل این همگرایی امنیت اطیمنان بخش برای عمق استراتژیک کشور محقق شده است.

خوش اقبال گفت: رنگ و بوی برنامه های هفته وحدت در استان کرمانشاه باید با ظرافت های هنری و مفاهیم دلنشین منعکس کرد تا نام و نشان استان کرمانشاه به عنوان چهره زیبای ایران اسلامی بیشتر از پیش در کشور بازتاب داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار