نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی؛

زادگاه شهید سلیمانی قطب گردشگری مذهبی می‌شود

«محمدی» گفت: زادگاه شهید سلیمانی در پساکرونا ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری مذهبی را دارد.
کد خبر: ۴۸۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ - 12October 2021

زادگاه شهید سلیمانی در پساکرونا به قطب گردشگری مذهبی تبدیل می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «صمدالله محمدی» نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در نشست استاندار و مجمع نمایندگان استان با رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه آزادگان و خانواده شاهد و ایثارگر سرمایه های ارزشمند و چهره های فداکار کشور هستند، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در حوزه مسئولیت و اختیارات خود وظیفه‌مان را به بهترین شکل در قبال آزادگان و خانواده شاهد و ایثارگر انجام دهیم و شرمنده این قشر ارزشمند نظام و انقلاب نشویم.

محمدی با اشاره به اینکه روستای قنات ملک، زادگاه سردار دلها شهید «حاج قاسم سلیمانی» امروز مورد بازدید و توجه بسیاری از عاشقان انقلاب، نظام و شهید و شهادت قرار می گیرد، ادامه داد: انتظار ما این است که به شهرستان رابرتوجه ویژه ای شود.

وی تصریح کرد: رابر به واسطه اینکه روستای گنجان، روستای شهید داده نمونه کشوری با 70 شهید و روستای قنات ملک به عنوان زادگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار دارد، این ظرفیت را دارد که به منطقه گردشگری مذهبی تبدیل شود.

وی افزود: امید است همانطور که در کلام نام این روستاها برده می شود در عمل هم برای عمران و توسعه و محرومیت زدایی از این روستاها اقداماتی صورت گیرد.

در پایان این دیدار بر تسریع ساماندهی ویژه گلزار شهدا، مسائل معیشتی ایثارگران، طرح‌های اشتغال‌زایی تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها