آیین رونمایی از کتاب «لحظه‌های ‌بی‌تکرار» در خرم آباد برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب مصور «لحظه‌های ‌بی‌تکرار» اثر «کامین ملکی» با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ - 12October 2021

آیین رونمایی از  کتاب «لحظه‌های ‌بی‌تکرار» در خرم آباد بر گزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیین رونمایی از کتاب مصور «لحظه‌های ‌بی‌تکرار» اثر «کامین ملکی» امروز با حضور حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان و جمعی از مسئولین استانی و اصحاب رسانه در دفتر امام جمعه خرم‌آباد رونمایی شد.

این کتاب در برگیرنده تصاویر مراسم تشییع ۲۱ شهید لرستان در دهه اخیر است که توسط «کامین ملکی»، عکاس لرستانی خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است.

حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی»، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در آیین رونمایی از کتاب مصور لحظه‌های بی‌تکرار با تاکید بر اینکه کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» کار هنرمندانه، خلاقانه و زیبایی بود، خاطرنشان کرد: خبرنگاران وظیفه مهمی را در جامعه انجام می‌دهند و هر کاری که نفع و سودی به حال جامعه داشته باشد خبرنگاران در آن شریک هستند.

وی افزود: اگر خبرگزاری‌ها نباشند هیچ کار خوبی منتشر نمی‌شود و معروف در جای خود باقی می‌ماند و تعالی پیدا نمی‌کند. اگر یک روز خبرنگاران نباشند جهان راکد می‌شود و زمینه برای افرادی کارهایی کار تخریبی هستند فراهم می‌شود.

در پایان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از «کامین ملکی» مولف کتاب «لحظه‌های» بی‌تکرار تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار