نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان:

مردمی بودن کمیته امداد یکی از ویژگی‌های مهم این نهاد است

«حسینی بوشهری» با بیان اینکه رسیدگی به معیشت و حداقل‌های زندگی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشد گفت: مردمی بودن کمیته امداد یکی از ویژگی‌های مهم این نهاد است که از تلاش‌‌های این نهاد در خدمات‌رسانی به مردم و محرومان تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ - 12October 2021

رسیدگی به وضعیت معیشتی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با قدردانی از تلاش برای خدمات‌رسانی به نیازمندان اظهار داشت: مردمی بودن کمیته امداد یکی از ویژگی‌های مهم این نهاد است که از تلاش‌‌های این نهاد در خدمات‌رسانی به مردم و محرومان تقدیر می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با وجود مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه، کمیته امداد یک مأمن برای کسانی است که احساس بی‌‌پناهی می‌کنند و در حد توان و با منابع محدود به مشکلات مرد و محرومان رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئولیت مهم مدیران کمیته امداد افزود: این بار مسئولیت بسیار مهم و با ارزش است و باید چند کار مهم را در دستور کار و اولویت اول قرار داد که رسیدگی به معیشت و حداقل‌های زندگی افراد نیازمند از آن جمله است تا در تهیه مایحتاج زندگی خانواده و فرزندان شرمنده نباشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری توجه به آموزش و توانمندسازی مددجویان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مجموعه کمیته امداد باید همه توان و تلاش خود را برای آموزش خانواده‌ها و فرزندان مستعد آنها به‌کار بگیرید و سپس زمینه اشتغال‌زایی آنها را فراهم آورند تا به مرز توانمندسازی و خوداتکایی برسند.

حسینی بوشهری اولویت مهم بعدی را توجه به مسائل فرهنگی مددجویان عنوان کرد و تصریح کرد: حوزه فرهنگی مقوله بسیار مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت، باید خانواده‌های که تحت پوشش هستند در کنار رسیدگی معیشتی و خودکفایی، رسیدگی فرهنگی هم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار