رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی البرز:

خدمت به مردم افتخار نیروی انتظامی است

حجت‌الاسلام «رجبی» با تأکید بر جايگاه والا و مهم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، خدمت به مردم را افتخار نيروی انتظامی دانست.
کد خبر: ۴۸۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ - 13October 2021

خدمت به مردم افتخار نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «کریم رجبی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان چهارباغ، در جمع کارکنان این مجموعه، با تأکيد بر نقش مهم پليس در حفظ نظم و امنيت به‌عنوان رکن اصلی هر جامعه، اظهار داشت: يکی از عوامل اقتدار پليس در جامعه، مردم‌داری پليس است.

وي با تأکید بر جايگاه والا و مهم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، خدمت به مردم را افتخار نيروی انتظامی دانست و مطرح کرد: خدمت به مردم آن هم خدمتی از روی عشق، علاقه و رضايتمندی، کاری بس بزرگ و ارزشمند در نزد خداوند است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز خاطرنشان كرد: يكی از اهداف دشمن در جنگ نرم شبه آفرینی در مسائل دینی است كه در اين زمينه اهدافی را دنبال می‌کند كه مهم‌ترین آن‌ها حمله به ارزش‌های مسلمانان است.

وی تأکید کرد: ما بايد در جهت مقابله با اهداف دشمن در جنگ نرم ضمن افزایش بصيرت و آگاهی از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب نیز دفاع و باورهای دينی خود را تقويت كنيم. نگاه پليس به مسائل جامعه نگاهی دینی است؛ بايد در میدان عمل و انجام تمامی امور و فعالیت‌ها، خداوند و دستورات دینی را مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار