جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

تعامل ارتش و نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت کشور

امیر سرتیپ «دادرس» گفت: ارتباط نزدیکی بین نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی در راستای برقراری نظم و امنیت وجود دارد.
کد خبر: ۴۸۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲ - 14October 2021

ارتش و نیروی انتظامی با هدف مشترک جهت برقراری امنیت کشور تلاش می‌کنندامیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی به حق یک نیروی توانمند و ایثارگر است که در سخت‌ترین موقعیت‌ها برای برقراری نظم و امنیت خدمت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در هر نقطه‌ای از کشور که مسئله یا بحرانی پیش می‌آید، نیروی انتظامی در آن صحنه حضور می‌یابد، گفت: کارکنان خدوم ناجا انسان‌های فرهیخته، پرتلاش و پادررکابی هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز ارتباط نزدیکی بین نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی در راستای برقراری نظم و امنیت وجود دارد، تصریح کرد: هدف، فرمانده و نظام ارزشی ما یکی هستند که این موضوع ما را به هم نزدیک می‌کند.

امیر دادرس با اشاره به همدلی و هماهنگی که به واسطه نظام ارزشی مشترک بین این دو سازمان ایجاد شده است، عنوان کرد: این همدلی، هم‌جهتی، هماهنگی و دوشادوش هم بودن مسئله‌ای است که دشمن از آن احساس خطر می‌کند؛ که به‌حمدالله این روحیه در کشور ما و در میان نیروهای مسلح موجود است و روز به روز نیز تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها