امام جمعه سرپل ذهاب:

رزمندگان دفاع مقدس با روحیه جهادی انقلاب و نظام را حراست کردند

حجت‌الاسلام «فاطمی نسب» گفت: امروز بیش از گذشته جامعه ما به رزمنده‌هایی چون رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز دارد که آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را با روحیه جهادی حفظ کرده، توسعه بدهند.
کد خبر: ۴۸۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 13October 2021

رزمندگان دفاع مقدس با روحیه جهادی انقلاب و نظام را نگه داشتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز با حضور در منزل شهید «ولی مرادی» با قدردانی از خانواده این شهید با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خون پاک و مقدس شهدا امنیت و آرامش امروز کشور را رقم زد و ما باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: امروز بیش از گذشته جامعه ما به رزمنده‌هایی همچون دوران دفاع مقدس نیاز دارد که آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را با روحیه جهادی حفظ کرده، توسعه داده و به پیشرفت برساند.

وی بیان داشت: خانواده معظم شهدا آبروی نظام هستند و وظیفه داریم برای حفظ این آبرو، ضمن تکریم خانواده‌های شهدا راه و هدف آنها را ادامه دهیم و با خلوص نیت پای به میدان عمل و عرصه خدمت بگذاریم.

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: رزمنده‌های دوران جنگ تحمیلی از جان و مال و خانواده‌های خود گذشتند تا کشور ایران اسلامی از دست دشمن بعثی نجات دهند. ما مدیون این خون پاک شهدا هستیم‌ و برای پاسداری از انقلاب باید همیشه آماده باشیم و پرچم اسلام را بالا نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار