نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان با تقدیم 6 هزار و 300 شهید وفاداری خود را به نظام ثابت کرده است

حجت الاسلام شاهرخی گفت: استان لرستان علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که دارد ولی با تقدیم 6 هزار و 300 شهید پیوند و وفاداری خود را به نظام، امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی ثابت کرده است.
کد خبر: ۴۸۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ - 13October 2021

لرستان با تقدیم 6 هزار و 300 شهید وفاداری خود را به نظام ثابت کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در دیدار با معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور با بیان اینکه کمیته امداد از جمله تشکیلات ماندگاری است که توسط امام راحل تاسیس شد، اظهار داشت: هرچه جلوتر می‌رویم بیشتر شاهد تاثیرگذاری کمیته امداد و نهادهای زیرمجموعه دفتر مقام معظم رهبری در میان لایه‌های مختلف جامعه می‌‌شویم.

وی افزود: نقش کمیته امداد در استان لرستان در حوادثی همچون سیل و کرونا بسیار پررنگتر است و خدمات گسترده‌ای به مردم نیازمند استان و مددجویان تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن قدردانی از خدمات کمیته امداد در استان لرستان عنوان کرد: عمق محرومیت‌ها در استان لرستان متفاوت با مناطق دیگر کشور است، لرستان سالیان درازی است که در بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار رنج می‌برد و در بحث تعداد کارخانه‌های تعطیل شده جزء استان های اول کشور است، این موارد رمق را از خانواده‌ها و شادی و نشاط را از جوانان استان گرفته است.

وی بیان کرد: استان لرستان علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که دارد ولی با تقدیم 6 هزار و 300 شهید پیوند و وفاداری خود را به نظام، امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با انتقاد از رها شدن سدهای نیمه نیمه‌تمام لرستان گفت: در استان لرستان بیش از 20 دشت وسیع داریم که چنانچه از طریق شبکه‌های آبیاری سدها آبی شوند به طور یقین مشکل بیکاری استان رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: استان لرستان علی‌رغم داشتن بیشترین میزان بارش‌ها در کشور تابستان‌ از خشکسالی رنج می‌برد و مردم استان هیچ‌گاه اعتراض نکردند چراکه خودشان را مدافع نظام می‌دانند برهمین اساس چنین مردمی شایسته توجه هستند ولی متاسفانه همواره مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرارگرفته‌اند از طرفی دیگر بعضی استان‌ها در بخش کشاورزی از صندوق توسعه ملی استفاده کردند ولی استان لرستان بهره‌ای نگرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مهمترین موضوع استان اشتغال است اظهار داشت: استان لرستان قطب بسیاری از میوه‌ها همچون انجیر است ولی متاسفانه به دلیل عدم وجود صنایع تبدیلی محصولاتشان توسط دلالان خریداری می‌شود که می‌توان با راه‌اندازی صنایع تبدیلی برای بسیاری از مددجویان اشتغال ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در استان لرستان با توجه به نجابت و شرافتی که دارند به هر اندازه خدمات ارائه شود کم است، گفت: خدمات بسیاری از طرف کمیته امداد به مردم استان ارائه می‌شود ولی عمق کار وسیع است و مردم در شرایط سختی به سرمی‌برند در همین راستا انتظار داریم کمک‌های مومنانه و اهدا جهیزیه به نیازمندان و مددجویان استان توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها