رئیس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تسهیل در ارائه خدمات با راه‌اندازی «کروکی الکترونیک» در سراسر کشور

سردار هادیانفر گفت: کروکی الکترونیک تقریبا بدون خطا و با یک ضریب اطمینان بالا و به جهت تسهیل در ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع و تعامل خوب و سازنده سیستمی میان پلیس و بیمه‌ها شکل گرفته است.
کد خبر: ۴۸۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ - 13October 2021

تسهیل در ارائه خدمات با راه‌اندازی «کروکی الکترونیک» در سراسر کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در آئین تجلیل از کروکی‌های برتر که عصر امروز (چهارشنبه) در شهرک آزمایش برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای الکترونیکی کردن کروکی‌ها اظهار داشت: کروکی الکترونیک در سال ۱۳۹۸ برای اولین بار مطرح شد و در سال ۱۳۹۹ این کار شکل گرفت و نرم‌افزار آن طراحی شد و به صورت آزمایشی در استان قم شروع به فعالیت کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: براساس سامانه‌هایی که ایجاد شده است، کروکی‌ها تقریبا بدون خطا و با یک ضریب اطمینان بالا و به جهت تسهیل در ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع و تعامل خوب و سازنده سیستمی میان پلیس و بیمه‌ها شکل گرفته است و امید است که بتواند کمک حال مردم باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا کروکی‌ها همان موقع تنظیم می‌شوند، خاطرنشان کرد: وقتی که کروکی الکترونیکی همان موقع و در کمترین زمان تفسیر می‌شود، یک پیامک برای فرد متخلف و یا مقصر در تصادف و یک پیامک برای فرد مقصر و غیر مقصر ارسال می‌شود و داده الکترونیکی برای بیمه مربوطه ارسال می‌شود.

سردار هادیانفر درباره قابلیت چاپ کروکی الکترونیکی گفت: چیزی به جز متن پیامک در اختیار فرد مقصر یا غیر مقصر قرار نمی‌گیرد و در آن پیامک تنها آمده است که «شما مقصر هستید یا خیر.»، اما اصل داده به صورت الکترونیک برای بیمه مربوطه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار