فرمانده نیروی هوایی ارتش:

هیچ ماموریتی بالاتر از تحقق انتظارات رهبری نداریم

امیر سرتیپ خلبان واحدی در جشن فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای اف۵ در پایگاه شکاری وحدتی با ارج نهادن به مقام شهدا، گفت: هیچ ماموریتی بالاتر از تحقق انتظارات رهبری نداریم.
کد خبر: ۴۸۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ - 13October 2021

هیچ ماموریتی بالاتر از تحقق انتظارات رهبری نداریمبه گزارش گروه امنیتی و دفاعی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشن فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای اف۵ در پایگاه شکاری وحدتی با بیان اینکه شهدا در اخلاق، ولایتمداری و تخصص‌های پروازی الگوی جوانان و خلبانان هستند گفت: شهادت همکاران عزیزمان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در جریان انجام ماموریت ها، عزت و افتخاری برای ارتش است و تقدیم شهدای بسیار در راه دفاع از امنیت کشور بیانگر این مهم است که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با شهدا پیمان بسته و راه آن‌ها را ادامه می‌دهد.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی، با خون شهدا به پیروزی رسید و ما این انقلاب را به برکت رهبری امام خمینی (ره)، جانفشانی شهدا و پشتیبانی مردم داریم؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز با رهنمود‌ها و هدایت‌های داهیانه خود این انقلاب را به خوبی صیانت کردند و ما باید شاکر خداوند باشیم که در این مقطع زمانی در این سرزمین زندگی می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و دیدیم و شاهد بودیم که تمام دنیا علیه ما به میدان آمد، اما رزمندگان با کمترین امکانات و صرفا با توکل بر خداوند، پیروی از، ولی فقیه و روحیه ایثار و شهادت توانستند پیروز میدان باشند.

امیر سرتیپ واحدی تاکید کرد: هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم مدیون و مرهون توسل بر ولایت پذیری، روحیه جهادی و شهادت طلبی بودیم و همه شاهد هستند که عرصه‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کنیم؛ بنابراین باید این روحیه و فرهنگ را در کشور ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، خاطر نشان کرد: امروز صنعت دفاعی ما در دنیا بسیار قوی است و این دستاورد نتیجه توسل به روحیه جهادی و ایثار است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فارغ التحصیلان خلبانی، عنوان کرد: شما عزیزانی که لباس خدمت به تن کرده اید باید بیش از پیش به زندگی و توصیه‌های شهدا توجه کنید؛ با مروری بر وصیت نامه آن‌ها در می‌یابیم که تبعیت از رهبری مهم‌ترین وصیت و تاکید آن عزیزان بوده و باید به این توصیه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امیر سرتیپ واحدی تصریح کرد: باید منویات معظم‌له را مطالعه و به آنان جامه عمل بپوشانیم و در این راه هیچ ماموریتی بالاتر از تحقق انتظارات رهبری نداریم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها