بازنشر/ فرمانده ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

هوشمندسازی پلیس یکی از اقدامات ناجا در راستای اجرای فرامین امام خامنه‌ای

سردار اشتری با اشاره به اینکه همکارانم در سراسر کشور تلاش می‌کنند تا مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرا کنند، گفت: هوشمندسازی پلیس و گام برداشتن در راستای پلیس هوشمند یکی از اقدامات مهم در راستای اجرای فرامین حضرت امام خامنه‌ای است.
کد خبر: ۴۸۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ - 14October 2021

هوشمندسازی پلیس یکی از اقدامات ناجا در راستای اجرای فرامین امام خامنه‌ایسردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در پاسخ به سوالی درباره اقدامات ناجا برای اجرای مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی و افزایش سطح خدمتگزاری نیروی انتظامی به مردم اظهار داشت: همیشه تاکید فرمانده معظم کل قوا بر این بوده است که خدمات بیشتر، سریع‌تر و آسان‌تری به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه همکاران من در سراسر کشور تلاش می‌کنند تا مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرا کنند، گفت: هوشمندسازی پلیس و گام برداشتن در راستای پلیس هوشمند یکی از اقدامات مهم در راستای اجرای فرامین حضرت امام خامنه‌ای است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: دستگاه‌های مختلف برای اجرای پروژه هوشمندسازی پلیس در کنار نیروی انتظامی قرار بگیرند و یک تحول خوبی در ارائه خدمت به مردم ایجاد شود.

به گزارش دفاع‌پرس، حضرت امام خامنه‌ای در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را از ستون‌های امنیت در کشور خواندند و با تقدیر از کمک نیروی انتظامی به دستگاه‌های متصدی خدمات مردمی از جمله در مقابله با کرونا، بر ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو تأکید کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها