معاون پیشین فرهنگی سپاه:

امنیت حاکم بر کشور در منطقه و جهان مثال‌زدنی است

سردار قهرمانی با بیان اینکه امنیت حاکم بر کشور در منطقه و جهان مثال‌زدنی است، گفت: دفاع از تمامیت ارضی و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران مأموریت اصلی نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۴۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ - 14October 2021

امنیت حاکم بر کشور در منطقه و جهان مثال‌زدنی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «محمد جواد قهرمانی» معاون پیشین فرهنگی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به حضور نیروی هوافضای سپاه در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، این رزمایش را صحنه نمایش گوشه‌ای از قدرت دفاعی ایران در بحث امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: نیرو‌های مسلح، پاسداران حریم جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های زمینی، هوایی و آبی کشور هستند.

معاون پیشین فرهنگی سپاه تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر راهبرد «ما می‌توانیم» دستاورد‌های مهمی در حوزه ساخت انواع محصولات دفاعی به ویژه در حوزه هوافضا داشته است.

سردار قهرمانی با اشاره به عملیاتی شدن «رادار بومی برد بلند آرایه پالسی قدس» در رزمایش مدافعان آسمان ولایت، تصریح کرد: این رادار قابلیت رصد اهداف در برد بیش از ۵۰۰ کیلومتر و ارتفاع بیش از ۹۰ هزار پا را دارد.

معاون پیشین فرهنگی سپاه ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم این سامانه، قابلیت مقابله با جنگ الکترونیک دشمن است و توانایی لینک شدن با سامانه‌های پدافندی را دارد.

سردار قهرمانی سامانه راداری قدس را برگ زرین کارنامه طلایی نیروی هوافضای سپاه برشمرد و اضافه کرد: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از اضلاع تولید قدرت و ایجاد بازدارندگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نیاز به بیگانه در ساخت محصولات دفاعی مورد نیاز کشور وجود ندارد

معاون پیشین فرهنگی سپاه با تأکید بر اینکه امروز نیاز به بیگانه در ساخت محصولات دفاعی مورد نیاز کشور وجود ندارد، تصریح کرد: صنعت دفاعی ایران رنگ اقتدار به خود گرفته است، کشورمان در حوزه موشکی و پدافندی در قله فناوری قرار دارد و زمین‌گیر کردن تجهیزات نظامی پیشرفته دشمن طی سال‌های اخیر گواهی بر این واقعیت است و دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

سردار قهرمانی با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش‌های مشترک نیرو‌های مسلح از چند جنبه قابل بررسی است، وحدت و تعامل نیرو‌های مسلح را ستون فقرات بازدارندگی برای کشور در مقابل تهدیدات احتمالی برشمرد و اضافه کرد: از طرفی آمادگی نیرو‌ها و قابلیت محصولات دفاعی بومی ساخت دست جوانان متخصص صنعت دفاعی کشور در این رزمایش‌ها محک می‌خورد.

پیام رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، بازدارندگی به دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای

معاون پیشین فرهنگی سپاه تاکید کرد: پیام رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، بازدارندگی به دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی است و دوستان ما هم از این اقتدار دفاعی ایران خوشحال هستند، امروز تولید قدرت یکی از اقدامات مهم در تحکیم ساختار بازدارندگی ایجاد شده است.

امنیت حاکم بر کشور در منطقه و جهان مثال‌زدنی است

سردار قهرمانی با بیان اینکه امنیت حاکم بر کشور در منطقه و جهان مثال‌زدنی است، اظهار داشت: دفاع از تمامیت ارضی و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران مأموریت اصلی نیرو‌های مسلح است.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار