معاون هماهنگ‌کننده سپاه مطرح کرد؛

بازتاب حقیقت شهادت در وصیتنامه شهید کاظمی

سردار نقدی گفت: بازتاب حقیقت شهادت در وصیتنامه شهید کاظمی که هنگام بمباران مسجد خرمشهر نوشته است و باورها‌ی خود را به همسرش و تمام کسانی که او را می‌سناسند، بازمی‌نمایاند، بیان شده است.
کد خبر: ۴۸۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 14October 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در مراسم رونمایی از کتاب «وقت محدود» که عصر امروز (پنج‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران اظهار داشت: شهادت گوهر کمیابی است که خداوند به بندگان خاص خود این مدال و نشان را می‌بخشد که این افتخار به هر کسی داده نمی‌شود.

بازتاب حقیقت شهادت در وصیتنامه شهید کاظمی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ادامه داد: شهید سید کاظم کاظمی در همان دوره کوتاه حضور در جبهه شهادت را درک می‌کند که این را باید در خصوصیات شهید و پاکی، اخلاص و ایمان عمیق او باید یافت که با تمام وجود در راه اسلام، پیامبر (ص)، انقلاب و امام خمینی (ره) درک کرد و ادامه داد.

وی گفت: درک بهتر این حقیقت در وصیتنامه او که هنگام بمباران مسجد خرمشهر نوشته است و باورها‌ی خود را قاطعانه به همسر خود و تمام کسانی که او را می‌سناسند، بازمی‌نمایاند، بیان شده است.

سردار نقدی ادامه داد: شهید کاظمی یک قهرمان بزرگ ملی است. بزرگترین عملیات برقراری امنیت ملی کشور را در سال‌های اول انقلاب هدایت و فرماندهی کرد که بیشتر به معجزه شبیه است. در آن عملیات با آنکه شهید یک جوان ۲۲ ساله است، در رأس تشکیلاتی، هدایت عملیاتی را برعهده می‌گیرد که هم‌سن‌های او حتی خواب این پیروزی‌ها را هم نمی‌بینند.

بازتاب حقیقت شهادت در وصیتنامه شهید کاظمی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: در مدت یک سال تمام گروهک‌های کمونیستی را که برای براندازی سازماندهی شدند و ارتباطی مستقیم با بزرگترین سازمان جاسوسی دنیا در آن هنگام داشتند، پاکسازی کرد و مرکزیت تمامشان را جمع کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار