مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

تبعیت از اسلام و ولایت مهمترین درس مکتب شهداست

حجت‌الاسلام «زکی» گفت: شهدا با تبعیت از مکتب اسلام و ولایت فقیه به راه سعادت و جاودانگی دست یافتند که این مهمترین درس مکتب شهداست.
کد خبر: ۴۸۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ - 14October 2021

تبعیت از اسلام و ولایت مهمترین درس مکتب شهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «حامد زکی» مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای ارومیه که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزارشد ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی  سبزپوشان ناجا و همه مدافعان امنیت کشور اظهار داشت: امروز بار دیگر با تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا عهد می بندیم که تا آخرین قطره خون ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی نیروی انتظامی را سرباز ولایت معرفی کرد و گفت: پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به مناسبت هفته ناجا برگ زرین دیگری بر افتخارات جان بر کفان این نیروی خدوم و انقلابی بود.

حجت الاسلام زکی با اشاره به جایگاه شهید در آیات ،روایات ائمه (ع) ادامه داد: لحظه شهادت لحظه بهره مندی از کرامت خدا است و همانطوریکه پیامبر اکرم(ص) فرموده اند هیچ خیر و نیکی بالاتر از شهادت وجود ندارد.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: اما برای رسیدن به این جایگاه کرامت باید از یک سری ویژگی هایی برخوردار بود که از جمله آنها ارتباط تنگاتنگ با خداوند است.

وی ولایت مداری را از دیگر ویژگی های شهدا برشمرد و بیان داشت: شهیدان با تبعیت از مکتب اسلام و ولایت فقیه که وجه مشترک وصیتنامه آنها بود راه سعادت در دنیا و آخرت را کسب کردند که این مهمترین درس مکتب شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار