نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

جانبازان سرافراز در راه اعتلای خط سرخ شهادت تلاشی خستگی‌ناپذیر داشتند

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: یادگاران روزهای سخت جنگ و جانبازان سرافراز در راه اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا تلاشی خستگی‌ناپذیر داشتند و آموزه‌های فرهنگ آن مکتب را به نسل‌های جوان انتقال داده‌اند.
کد خبر: ۴۸۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱ - 14October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت الاسلام سید «محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به دنبال شهادت جانباز 70 درصد شهید «آقازاده» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام «آل هاشم» بدین شرح است:

«باسمه تعالی

خانواده محترم شهید والامقام آقای آقازاده

سلام علیکم؛

یادگاران روزهای سخت جنگ و جانبازان سرافراز در راه اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا تلاشی خستگی ناپذیر داشتند و آموزه‌های فرهنگ آن مکتب را به نسل‌های جوان انتقال داده‌اند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر آقای خسرو آقازاده بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت دوران دفاع مقدس و آسیب دیدگی کلیوی تسلیت و تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

اینجانب فقدان این پهلوان عرصه شکیبایی و اسوه‌ استقامت را به شما خانواده محترم آن مرحوم، خانواده شهدا و ایثارگران، دوستان و آشنایان خصوصاً اهالی شهرستان شهیدپرور آذرشهر تسلیت عرض نموده؛ برای روح بلند این عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

سید محمد علی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها