رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی البرز:

شهدا قبله حرکت به سمت تعالی هستند

حجت‌الاسلام «رجبی» شهدا را قبله حرکت به سمت تعالی دانست و گفت: ما باید از نعمت‌های الهی که خداوند متعال بر ما ارزانی داشته در مسیر خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۸۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ - 14October 2021

شهدا قبله حرکت به سمت تعالی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «کریم رجبی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز عصر امروز در آیین غبارروبی گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج اظهار داشت: نور شهدا اساسی‌ترین و مطمئن‌ترین پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی است و تا زمانی که این نورانیت در جامعه پرتوافشانی می‌کند نظام، انقلاب و ولایت از گزند تمام بدخواهان مصون خواهد ماند.

وی جانمایه کلام شهدا را رضایت خداوند دانست و عنوان کرد: در آیات قرآن کریم آمده خداوند برای هر امری پاداشی قرار داده است اما پاداش کسانی که بهترین متاع زندگی خود را در مسیر خدا قرار می‌دهند و با او معامله می‌کنند فراتر از همه پاداش‌هاست؛ به‌راستی‌که هر کس در این مسیر استقامت بورزد و ایثارگری کند، مشمول رأفت الهی خواهد شد.

حجت‌الاسلام رجبی امنیت را اساس زندگی مردم برشمرد و خطاب به سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: شما در راه عزیزترین، مهم‌ترین و ضروری‌ترین نعمت الهی که همان امنیت است، این لباس را بر تن کرده‌اید. بدانید بستر تحقق شهد عدالت در جامعه امنیت بوده که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از ستون‌های امنیت نیروی انتظامی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز اذعان داشت: ما این پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را با جان و دل شنیده و لمس کرده‌ایم و به ایشان عرض می‌کنیم که با تمام توان، جسم و جان خود در راه تحقق این امر و رسیدن به امنیت پایدار در جامعه تلاش و ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به رشادت‌های جوانان این مرزوبوم در دوران دفاع مقدس بیان داشت: جوانان امروز فراتر از مرزهای کشور برای حفظ حریم اهل‌بیت (ع) جان خود را فدا می‌کنند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم. امروز با این شهدا عهد می‌بندیم که در مسیر ایثارگری‌ها به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل می‌پوشانیم.

حجت‌الاسلام رجبی ادامه داد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیام اخیر خود فرمودند که همه به‌ویژه مسئولان و مدیران باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند و در راستای افزایش و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند و با اقدامات خود جایگاه نیروی انتظامی را نزد آحاد جامعه ارتقا ببخشند. شهدا به وظایف خود عمل کردند و اکنون نوبت ماست که خدمتگزار مردم باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز شهدا را قبله حرکت به سمت تعالی عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید از این نعمت‌های الهی که خداوند متعال بر ما ارزانی داشته در مسیر خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم. امید است خداوند ما را در این دنیا از زیارت شهدای والامقام و در فردای قیامت از شفاعت آن‌ها بهره‌مند کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار