فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

«اخلاص» پیش‌شرط موفقیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

سردار «تقوی» گفت: شهدا به اخلاص به‌عنوان یک ویژگی برجسته اخلاقی متخلق بودند و امروز این خصوصیت در ساختار اداره‌کل حفظ آثار استان در اجرای مأموریت‌های محوله جریان دارد.
کد خبر: ۴۸۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ - 14October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت هفته ناجا، با هدف تکریم مجاهدت‌های کارکنان انتظامی استان امروز (پنجشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار تقوی در این دیدار اظهار داشت: نیروی انتظامی از گستردگی مأموریت‌ در حوزه‌های مختلف برخوردار است و هر روز موقعیت جدیدی در این نیرو شکل‌ می‌گیرد. اگر عنایت و توجه خداوند متعال نبود مطمئنا در اجرای این مأموریت‌ها و کسب موفقیت دچار مشکل می‌شدیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک نفر بود ولی یک دنیا را عاشق خود کرد، گفت: بضاعت ما اندک است اما از پروردگار می‌خواهیم که در جوار بارگاه منور رضوی به ما توفیق خدمت به مردم را بدهد.

فرمانده ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت اقدامات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت اشاره کرد و گفت: مأموریت‌های اداره‌کل، مأموریت‌های وسیع و سنگینی است که علی‌رغم همه تلاش‌هایی که انجام می‌گیرد فقط گوشه‌ای از مجاهدت‌های ایثارگران و شهدا منعکس می‌شود.

وی افزود: کار کردن برای شهدا دشوار است چون آنها بهترین سرمایه وجودی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه خدا جان خود را فدا کردند و هر اقدامی هم صورت بگیرد حق این ایثار و ازخودگذشتگی ادا نمی‌شود.

سردار تقوی تأکید کرد: شهدا به اخلاص به‌عنوان یک ویژگی برجسته اخلاقی متخلق بودند و امروز این خصوصیت در ساختار اداره‌کل حفظ آثار استان در اجرای مأموریت‌های محوله جریان دارد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: انتظامی خراسان رضوی در حد توان از مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس حمایت خواهد کرد. امیدواریم ما به تکلیف خود در قبال شهدا عمل کنیم.

ضرورت توجه به مجاهدت‌های کارکنان انتظامی در آثار تألیفی

سردار یوسفعلی‌زاده نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا ابراز داشت: بحمدالله فرمانده انتظامی استان سرباز بااخلاص ولایت و فرماندهی با تدبیر و ایثارگر است و با موفقیت‌هایی که در حوزه مأموریتی کسب نموده شایستگی این موقعیت و جایگاه را دارد.

وی افزود: با توجه به‌ موقعیت و جایگاه حساس استان خراسان رضوی، کارکنان انتظامی استان نقش بی‌نظیری در برقراری امنیت و آرامش در استان دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد : در این مسیر جمعی از کارکنان انتظامی استان به خیل شهدا و یا به درجه جانبازی نائل آمدند که در آثار تالیفی کمتر به این موضوع پرداخته شده که نیازمند توجه ویژه به این مهم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه‌ فرمانده انتظامی استان به حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تعاملات بین اداره‌کل حفظ آثار و مجموعه انتظامی استان روند روبه‌رشدی داشته و توانستیم ارتباطات ستادی را عملیاتی کنیم.

وی در خصوص عرصه‌های مأموریتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در حوزه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، ادبیات، دانشنامه، اسناد و پیشکسوتان جهاد و مقاومت مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار