تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی پیام اتاق عملیات متحدان سوریه را جدی می‌گیرد

پس از پیام هشدار اتاق عملیات متحدان سوریه به تل‌آویو، منابع عبری‌زبان خبر دادند که تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی این پیام را به‌شدت جدی خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ - 15October 2021

تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی پیام اتاق عملیات متحدان سوریه را جدی می‌گیردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل هیوم»، خبر داد که تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی بیانیه اخیر اتاق عملیات متحدان سوریه را جدی گرفته است.

پایگاه خبری «یونیوز»، روز گذشته، با انتشار بیانیه‌ای از اتاق عملیات متحدان سوریه خبر داد که تصمیمی مبنی بر انتقام از رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

پایگاه خبری شبکه «المیادین»، امروز (جمعه)، به نقل از اسرائیل هیوم گزارش داد: «تشکیلات امنیتی احتمال تلاش سوریه یا ایران برای پاسخ به حمله اخیر اسرائیل را به شدت جدی می‌گیرد».

در ادامه همچنین اشاره شده است که اتاق عملیات متحدان سوریه، روز گذشته، آشکارا تهدید کرده است که انتقام خواهد گرفت.

طبق گزارش یونیوز، اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه روز گذشته و پس از حمله تل‌آویو به تدمر اعلام کرد: «جنگنده‌های اسرائیلی و آمریکایی دیشب به تعدادی از مقر‌های نیرو‌های متحد در منطقه تدمر تعرض کردند. اهدافی که هدف حمله قرار گرفتند، عبارت بودند از چند مرکز گردهمایی جوانان و مراکز خدمات‌رسانی».

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه اعلام کرد: «در پی این تجاوز، تعدادی از برادران مجاهد شهید و مجروح شدند؛ اما اگر [نیروها]مستقر نبودند، تعداد شهداء بسیار بیشتر می‌شد».

در ادامه بیانیه مذکور تأکید شد: «بهانه صهیونیست‌ها این بود که آن‌ها با تسلیحات نقطه‌زن و تجهیزاتی که برای رژیم غاصبشان خطرناک بود، مقابله می‌کنند. با توجه به آنچه گفته شد و پس از حمله‌ای که از آسمان اردن و منطقه التنف که تحت اشغال آمریکایی‌هاست شروع شد، فرماندهی اتاق عملیات تصمیم گرفته است برای انتقام شهدا و خون مجروحان را بگیرد».

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه در پایان عنوان کرد: «پاسخ بسیار سخت خواهد بود».

این بیانیه در حالی صادر شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند تل‌آویو حریم هوایی جولان اشغالی را به روی هواپیما‌های غیرنظامی بسته است.

رسانه‌های رسمی سوریه بامداد پنجشنبه از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به استان «حمص» خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» دقایقی بعد به نقل از یک منبع در ارتش این کشور گزارش داد: «حدود ساعت ۲۳:۳۴ شامگاه سیزدهم اکتبر ۲۰۲۱، دشمن اسرائیلی حمله هوایی را از سمت منطقه التنف به سمت منطقه تدمر انجام داد و یک برج ارتباطی و برخی نقاط اطراف آن را هدف قرار داد که منجر به مقداری خسارت مادی شد».

این رسانه سوری همچنین خبر داده بود که در جریان این حمله علاوه بر خسارات مادی، یک سرباز سوری کشته و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها