در آیین رونمایی از کتاب «وقت محدود»؛

مظلومی: شهدا با یک کتاب تمام نمی‌شوند

کارگردان نمایش رادیویی «دیدار در وقت اضافه» گفت: شهید کاظمی و هیچ‌کدام از پارتیزان‌های ما با یک کتاب تمام نمی‌شوند. برای این نمایش بازیگران خاصی را در کنار هنرمندان رادیو انتخاب کردم تا تاریخ را واقعی‌تر جلوه دهیم.
کد خبر: ۴۸۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 15October 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، میرطاهر مظلومی کارگردان نمایش رادیویی «دیدار در وقت اضافه» در آیین رونمایی از کتاب «وقت محدود» اظهار داشت: شهید سید کاظم کاظمی و هیچ‌کدام از پارتیزان‌های ما با یک کتاب تمام نمی‌شوند. برای این نمایش بازیگران خاصی را در کنار هنرمندان رادیو انتخاب کردم تا تاریخ را واقعی‌تر جلوه دهیم و دوستان ما از انجام این کار به‌شدت استقبال کردند.

مظلومی: شهدا با یک کتاب تمام نمی‌شوند

وی افزود: برای تم امنیتی این نمایش بسیار کار کردیم به طوری که این کار در عین حال که شادی و سرور ایجاد می‌کند، واقعی هم هست.

مظلومی گفت: امیدوارم روزی تندیس تک تک شهدا و سرداران ما ساخته شود و من به عنوان یک آرتیست دست تک تک این عزیزان را که برای برقراری امنیت ما فعالیت می‌کنند می‌بوسم.

به گزارش دفاع‌پرس، در پایان این مراسم از کتاب «وقت محدود» تاریخ شفاهی از زندگی شهید سیدکاظم کاظمی فرمانده اطلاعات سپاه و نمایشنامه رادیویی «دیدار در وقت اضافه» با حضور جمعی از مسولین لشکری و کشوری و انجمن سپاس و همچنین مدیران رادیو در سالن هویزه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی و از خالقان این دو اثر تقدیر شد.

نمایشنامه رادیویی دیدار در وقت اضافه به کارگردانی میرطاهر مظلومی، از مورخ ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ساعت ۲ بامداد و ساعت ۱۶ از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

بازیگران این اثر مجتبی طباطبایی، مجید واشقانی، سیروس همتی، محمدرضا رهبری، احمد هاشمی، علی استادی، عباس توفیقی، قربان نجفی، ناهید مسلمی، محمد رضاعلی، نگین خواجه‌نصیر، مجید سهرابی، محمد پورحسن و امیر فرحان‌نیا هستند.

انتهای پیاک/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار