در بیانیه مشترک؛

حماس و جهاد اسلامی درباره تعرض به اسرای فلسطینی هشدار دادند

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین هشدار دادند که هرگونه سیاست احمقانه علیه اسرای فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها می‌تواند منطقه را به انفجار گسترده سوق دهد.
کد خبر: ۴۸۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 15October 2021

حماس و جهاد اسلامی درباره تعرض به اسرای فلسطینی هشدار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌ای مشترک درباره تداوم سیاست‌های احمقانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی هشدار دادند.

بر اساس گزارش پایگاه النشره، حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که اقدام صهیونیست‌ها در آزمایش صبر ملت و مقاومت فلسطین و تداوم سیاست‌های احمقانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی می‌تواند منطقه را به سمت انفجار گسترده سوق دهد.

در این بیانیه آمده است: اجازه تعدی به هیچ اسیر یا گروهی را نخواهیم داد و تمام اسرا در نبرد دفاع از حقوق خود و بازگردانی کامل آن متحد هستند.

این در حالی است که نیرو‌های گردان‌های قدس پیش از این و پس از آنکه دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین از احتمال ورود به جنگ در حمایت از اسیران سخن گفت، به حال آماده باش درآمدند.

به گزارش المیادین، گردان‌های قدس به دنبال اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی، آماده باش اعلام کرد.

گردان‌های قدس اعلام کرد: ما اظهارات زیاد النخاله درباره آنچه اسیران ما در معرض آن قرار دارند با مسئولیت عالی دریافت کردیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که این جنبش حامی اسرای اعصاب کننده غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

زیاد النخاله گفت: ما فرزندان خود را در زندان‌های صهیونیستی رها نمی‌کنیم تا قربانی دست دشمن شوند و در کنار آن‌ها خواهیم بود و با هر آنچه در اختیار داریم از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم حتی اگر مستلزم این باشد که برای دفاع از آن‌ها به سمت جنگ برویم و هیچ توافق یا ملاحظات دیگری ما را از این کار منع نخواهد کرد.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی شامگاه پنج شنبه از شهادت یک فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در غرب بیت لحم واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به سمت این فلسطینی در منطقه بیرعونه در بیت جالا واقع در کرانه باختری تیراندازی کردند که منجر به شهادت وی شد.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این فلسطینی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست شیشه‌های آتش زا پرتاب کرد که نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کردند.

منابع محلی همچنین از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه بیرعونه و بازداشت دو شهروند دیگر فلسطینی خبر دادند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار