شهردار تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بازسازی یادمان «کانال کمیل» به شهرداری تهران سپرده شد/ دفاع مقدس منشأ عزت و عظمت ملت ایران و جریان حق در تاریخ معاصر است

زاکانی گفت: شهرداری تهران به عنوان پشتیبان و کمک‌کار دستگاه‌های متولی به دنبال بازسازی کانال کمیل است تا بتوانیم حماسه بزرگی که در این یادمان رخ داده است را به زائران یادمان‌های دفاع مقدس نشان دهیم.
کد خبر: ۴۸۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۴ - 16October 2021

بازآبادانی یادمان کانال کمیل به شهرداری تهران سپرده شدعلیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در یادمان کانال کمیل اظهار داشت: علی‌رغم تمام کارهای انجام شده، این یادمان نیازمند کارهای زیرساختی است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران به‌عنوان پشتیبان و کمک‌کار دستگاه‌های متولی به‌دنبال بازآبادانی کانال کمیل است تا بتوانیم حماسه بزرگی که در این یادمان رخ داده است را به زائران یادمان‌های دفاع مقدس نشان دهیم.

شهردار تهران گفت: برای شروع اقدامات در این یادمان، نماینده شهرداری مشخص شده است و با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال همکاری‌ هستیم.

زاکانی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجی عظیم و پایان‌ناپذیر است، افزود: هر لحظه و صحنه دفاع مقدس برای امروز و فردای ما درس‌های بسیار زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس منشأ عزت، ماندگاری، عظمت ملت ایران و جریان حق در تاریخ معاصر ما شد.

شهردار تهران با بیان اینکه رزمندگان با اخلاص جان خود را فدای اسلام، انقلاب اسلامی و ایران اسلامی کردند، گفت: شهدا همچون خورشیدی درخشان راه امروز و آینده را به ما نشان می‌دهند.

زاکانی اضافه کرد: شهدا هم «راهند» و هم «نشان» تا ما در مسیر درست قدم برداریم.

شهردار تهران با تأکید بر ضرورت الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد: امروز باید بتوانیم فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها