رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

فلسفه تأسیس سازمان «عقیدتی سیاسی» ایجاد ارتش معنویت‌محور بود

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه فلسفه تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش این بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی معنویت‌محور شود، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز توانسته است در مسیر تحقق اهدافی که در روز نخست تبیین شده بود، عمل کند.
کد خبر: ۴۸۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ - 16October 2021

فلسفه تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ایجاد ارتش معنویت محور بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیش از ظهر امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از دستاورد‌های فرهنگی و تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: ۲۳ مهر سال ۱۳۵۸ سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش است که به تصویب اعضای کمیته نظامی انقلاب رسید و فردای آن روز این موضوع به تصویب شورای عالی انقلاب نیز مزیّن شد.

وی افزود: این سازمان پس از تأسیس در حوزه عقیدتی سیاسی مأموریت‌های محوله را تحت مدیریت مقام معظم رهبری انجام داد و به نوعی نخستین رئیس رسمی عقیدتی سیاسی ارتش در آن مقطع، رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: فلسفه تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ایجاد ارتشی معنویت‌محور بود؛ در همین راستا نیز امام راحل در یکی از سخنرانی‌های‌ خود فرمودند که کار اصلی عقیدتی سیاسی سوق دادن دل‌ها به سوی خداست و عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، آبروی اسلام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: الحمدلله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز توانسته است در مسیر تحقق اهدافی که در روز نخست تبیین شده بود، عمل کند.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین کار ما در آینده فراگیرسازی طرح‌های فرهنگی «مصباح» به‌صورت کامل است. امروز به لطف خدا این طرح‌ها جایگاه خود را در همه ارکان ارتش به دست آورده‌اند و پیشرفت‌هایی نیز در این‌خصوص حاصل شده است.

در پایان این مراسم از ۳۲ نفر از کارکنان و پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار