مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

روحیه جهادی و انقلابی‌گری دشمن را ناامید می‌کند

سردار «باباخانی» گفت: در گام دوم انقلاب مأموریت نیروهای انقلابی باید با روحیه مضاعفی انجام شود. امروز کار جهادی و انقلابی‌گری دشمن را ناامیدتر از قبل می‌کند.
کد خبر: ۴۸۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 16October 2021

امروز جهادی کار کردن و انقلابی بودن دشمن را ناامیدتر از قبل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز با حضور در منزل پیشکسوت دفاع مقدس سرهنگ وابسته ناجا «غلامرضا خوشبو» دیدار و ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان در پی ساقط کردن جمهوری اسلامی هستند اما به برکت ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی و از خودگذشتگی شهدا تاکنون نتوانسته‌اند آسیبی به انقلاب وارد کنند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن در پی ایجاد ناامنی در کشور است، اتحاد و انسجام مردم و مسئولان، همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه تأکيد کرد: امروز نظام بیش از گذشته نیازمند روحیه انقلابی است و باید در سایه جهادکبیر به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی اتکا کرد و در مسیر توسعه بیش از پیس ایران اسلامی گام برداشت.

سردار باباخانی در ادامه ایثار شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در رسیدن جمهوری اسلامی به استقلال را تعیین کننده دانست و گفت: امروز آحاد مردم باید برای سرافرازی نظام که ثمره خون شهدان و از خودگذشتگی ایثارگران است از جان مایه بگذارند.

وی در ادامه به اهمیت بیانیه گام دوم اشاره کرد و ابراز داشت: در گام دوم انقلاب مأموریت همه نیروهای انقلابی مضاعف است و امروز جهادی کار کردن و انقلابی بودن دشمن را ناامیدتر از قبل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها