مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

عزت، تعهد و اخلاص از ويژگی‌های بارز خانواده‌ شهداست

سردار «باباخانی» گفت: عزت، تعهد و اخلاص از ويژگی‌های بارز خانواده‌های شهداست و خانواده شهدا و ایثارگران گرانبهاترين سرمايه‌های کشور و انقلاب هستند.
کد خبر: ۴۸۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 16October 2021

عزت، تعهد و اخلاص از ويژگی‌های بارز خانواده‌های شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با حضور در منزل شهید «حمیدرضا نیک‌پور» با خانواده وی ديدار و گفت‌وگو کرد.

سردار باباخانی در این ديدار با بيان اينکه امروز امنيت حاکم بر جامعه را مديون جانفشانی شهدا و ایثار خانواده آنها هستيم، اظهار داشت: با استعانت از خداوند متعال و پيروی از ولايت فقيه، بايد راه شهدا را در جهت اعتلای ايران اسلامی ادامه دهیم.

وی دیدار با خانواده‌ معظم شهدا را ادای دین به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب دانست و ادامه داد: دفاع از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و ایثارگران درآن پای نهادند وظیفه‌ای است که به دوش ما نهاده شده است.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه  با اشاره به اين که شهيدان با الگو گرفتن از انبيا و اوليای الهی درس ايثار و شجاعت را به ما آموختند، گفت: شهدا بهترين الگو برای جوانان دوران خود بودند و در عصر حاضر خانواده شهدا و ايثارگران‌ الگوی واقعی جامعه اسلامی و ايمانی جمهوری اسلامی ايران هستند.

وی عزت، تعهد و اخلاص را از ويژگی‌های بارز خانواده‌های شهدا عنوان کرد و بیان داشت: خانواده شهدا و جانبازان گرانبهاترين سرمايه‌های کشور و انقلاب هستند.

سردار باباخانی تصریح کرد: استقلال و آزادی ایران اسلامی نتيجه پايمردی و جانفشانی‌های شهداست و اين يک اعتقاد قلبی و نشأت گرفته از باور دينی ماست.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه تأکید کرد: زنده نگه داشتن نام، ياد و خاطره شهدا تابلویی ارزشمند از توانمندی‌های ايران اسلامی در مقابل دسيسه‌های نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه امیدواریم ما نیز پیروان حقیقی شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و عزت کشورمان را به مراتب بالاتر ببریم، عنوان کرد: دشمنان اسلام بدانند که ملت عزیز کشور ما در راه اسلام از تمامی دارایی و حتی جان عزیزشان هم گذشته‌اند و خواهند گذشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار