فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

اصناف متعهد و قانون‌مدار سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند

سردار «تقوی» گفت: پلیس به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی، اصناف متعهد و قانون‌مدار همچنان در صحنه حضور مقتدرانه‌ای دارد و در راه مقدس برقراری نظم و امنیت، از دل و جان مایه گذاشته است.
کد خبر: ۴۸۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ - 16October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز در همایش پلیس و اصناف که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه که صدور پروانه کسب از سوی مردم به‌عنوان امری ضابطه‌مند پذیرفته شده است، انتظار می‌رود اتاق اصناف به همراه اتحادیه‌ها، همگام با دیگر سازمان‌ها به حرکت درآمده و فرصتی اطمینان‌بخش را برای خرید مصرف‌کننده از فضای مجازی ایجاد کنند.

وی افزود: توقع آن است که در بخش خدمات به مردم در خرید اینترنتی توجه شود، زیرا فضای مجازی در اختیار برخی تشکیلات ناآشنا و بعضا ناایمن قرار دارد که کلاهبرداری‌ و دست‌اندازی به اموال مردم در آن زیاد شده است.

این فرمانده ارشد انتظامی یادآور شد: پلیس به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی، اصناف متعهد و قانون‌مدار همچنان در صحنه حضور مقتدرانه‌ای دارد و در راه مقدس برقراری نظم و امنیت، از دل و جان مایه گذاشته است. 

سردار تقوی گفت: شهر مشهد از شمال به جنوب، شرق به غرب و بالعکس گسترش داشته که این توسعه تداوم دارد، اما عمدتا اصناف در یک نقطه تمرکز دارند که برای کنترل ترافیک، از اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی انتظار داریم با مدیریت مطلوبی که از آنها سراغ داریم، در شهر توازن ایجاد کنند تا شهروندان از انجام سفرهای غیرضرور در سطح شهر بی نیاز شده و زمینه دسترسی آسان آنان به خدمات اصناف فراهم باشد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: پلیس در دوران شیوع کرونا به وظایف و تکالیف خود عمل کرد که تعدادی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی به این بیماری مبتلا شده و بیش از ۱۰ شهید و جانباخته بر اثر این بیماری، گواه تلاش فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این ایام است.

وی بیان کرد: می توان گفت خراسان رضوی دومین استانی است که بیشترین آسیب را در بخش کرونا از لحاظ نیروی انسانی متحمل شده است زیرا در کنار ابتلای تعداد زیادی از کارکنان به کرونا، این بیماری مأموریت‌های متعددی را به این نهاد تحمیل کرد که با جنس دینی و خاص مذهبی و درونی ما تضاد داشت، اعمال محدودیت و ممنوعیت در سفر زائران به مشهد، یکی از سخت‌ترین مأموریت‌‌های نیروی انتظامی استان بود.

‌انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار