مسابقه رالی خانوادگی ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد

مسابقه رالی خانوادگی ایثارگران به مناسبت هفته تربیت بدنی توسط معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 17October 2021

مسابقه رالی خانوادگی ایثارگران تهران بزرگ برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به مناسبت هفته تربیت بدنی و با مشارکت دهکده نشاط حضرت ولیعصر (عج) مسابقه رالی خانوادگی ایثارگران را در سطح تهران برگزار کرد.

این مسابقه با شرکت بیش از ۳۰ خودرو برگزار شد که اکثریت رانندگان این خودرو‌ها را جانبازان قطع نخاع و قطع عضو تشکیل می‌دادند.

این مسابقه ساعت هشت و ۳۰ روز جمعه ( ۲۳ مهر) از دهکده نشاط آغاز شد و شرکت‌کنندگان طی دو ساعت اقدام به ثبت کارت‌های خود در محل‌های پیش‌بینی شده کردند و پس از طی مسیر مجددا به دهکده نشاط بازگشتند.

در پایان این رقابت مصطفی حدادی زحمتکش، علیرضا بخشایش، مهدی مرجانی، سید محمدرضا میرشفیعی، علیرضا آزادخانی و حسن ابوطالبی رتبه‌های اول تا ششم را کسب کردند و جهت اعزام به مسابقات کشوری برگزیده شدند.

گفتنی است این مسابقه با حضور محمد غفوری سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود نورچه‌ای مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و داود حیدری سرپرست موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها