دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

راهیان نور، بزرگترین رسانه برای مکتب‌سازی نوین ارزش‌هاست

سردار «ادیبی» در جلسه با استاندار خوزستان به حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور درسال جاری با توجه ويروس منحوس کرونا پرداخت و گفت: راهیان نور، بزرگترین رسانه برای مکتب‌سازی نوین ارزش‌هاست.
کد خبر: ۴۸۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ - 17October 2021

راهیان نور، بزرگترین رسانه برای مکتب سازی نوین ارزش هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با استاندار خوزستان در خصوص وضعيت یادمان‌های دفاع مقدس امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ پاسدار «جانمحمد زلقی» فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور در محل دفتر استاندار خوزستان برگزار شد.

سردار «نادر ادیبی» در ابتدای این جلسه به حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور درسال جاری با توجه ويروس منحوس کرونا پرداخت و اظهار داشت: راهیان نور، بزرگترین رسانه برای مکتب سازی نوین ارزش هاست. خوزستان هم پایتخت دفاع مقدس و هم بزرگترین جغرافیای میزبان از حرکت عظیم راهیان نور است و نیاز به انجام امور فرهنگی در این استان همزمان با حضور کاروان های راهیان نور از دغدغه های ماست که امیدواریم با همت مسئولین استان در این حوزه به یک جمع بندی نهایی و تاثیرگذار برسیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: رویکرد جدیدی در ارائه امور فرهنگی و البته تکمیل زیرساخت ها در یادمان های دفاع مقدس خوزستان مد نظر داریم که امیدواریم با تدابیر استاندار انقلابی خوزستان که عضو خانواده معظم شهدا نیز هستند، بتوانیم به نتایج مطلوبی در این خصوص برسیم.

در ادامه جلسه، سردار مرادحاجتی استفاده بهینه از ظرفیت میلیونی راهیان نور را یک فرصت دائمی و پیوسته در خصوص انتقال ارزش ها دانست و بیان کرد: باید آسیب شناسی جدی در رویکردهای فرهنگی و اجتماعی مان نسبت به ظرفیت راهیان نور صورت بدهیم و برنامه های مد نظرمان را بر اساس مخاطب شناسی نسل امروز پی ریزی کنیم. طرح جامع گردشگری جنگ و تغییر مدیریت کاروان ها در مناطق عملیاتی و یادمان ها نیز از دغدغه هایی است که باید همت کنیم و آن را به سرانجام مطلوب برسانیم.

استاندار خوزستان نیز در ادامه جلسه از آمادگی برای هر گونه همکاری در خصوص تکمیل زیرساخت ها برای راه اندازی مجدد حرکت راهیان نور در استان خبر داد و متذکر شد: خوزستان همیشه به میزبانی های پرافتخار به خصوص در عرصه های معنوی و ارزشی زبانزد بوده است.

وی حضور زائرین راهیان نور در استان را یک نعمت دانست و گفت: فرصت اینکه جوانان سراسر کشور با ذوق و علاقه وارد خوزستان شوند و دنبال شنیدن و دیدن صحنه های حماسی تاریخ جنگ باشند باید جز اولویت های فرهنگی، گردشگری و اجتماعی ما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها