جانشین رییس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خبر داد؛

افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس لرستان تا پایان سال

امیر «سهرابی» گفت: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تا پایان امسال فاز یک آن به اتمام می‌رسد و در ادامه باید برای محتوای موزه دفاع مقدس و مسائل فرهنگی آن بیشتر تلاش شود تا هرچه زودتر راه‌اندازی شود که این موضوع را نیز پیگیری کردیم.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 17October 2021

افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس لرستان تا پایان سال

 به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد امیر «نبی سهرابی» جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در جمع خبرنگاران با  اشاره به برنامه هایی که در طی سفر به استان لرستان داشته است اظهارداشت: اولین برنامه ما در لرستان دیدار با استاندار لرستان بود. در این دیدار  دو لوح امضاء شده از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به استاندار تقدیم کردیم که در یک لوح «فرهاد زیویار» استاندار لرستان به عنوان«رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس استان» و در لوح دیگر به عنوان «رئیس هیئت امنای موزه دفاع مقدس لرستان» منصوب شد.

امیر سهرابی به دیدار خود با حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اشاره کرد و گفت: در این دیدار نیز موضوعات مرتبط با دفاع مقدس خدمت نماینده ولی فقیه در استان ارائه شد که وی نیز برای کمک و مساعدت در این راه، کمک به تجهیز موزه دفاع مقدس در استان، محتوای آن و تکمیل شدن قول مساعد داد که همه تلاش خود را به کار می‌گیرد.

 جانشین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با بیان اینکه از مهمترین اهداف سفرم به لرستان بازدید از باغ موزه دفاع مقدس این استان بود، گفت: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از چند سال پیش شروع شده ‌و ان‌شاءلله تا پایان امسال فاز یک ساختمانی آن  به اتمام می‌رسد و در ادامه باید برای محتوای موزه دفاع مقدس و مسائل فرهنگی آن بیشتر تلاش شود تا هرچه زودتر راه‌اندازی شود که این موضوع را نیز پیگیری کردیم.

 وی در ادامه تصریح کرد: امروز یک جلسه با فرماندهان نظامی و انتظامی استان داشتیم و از آنها خواستیم که در مباحث مرتبط با دفاع مقدس و تکمیل شکل ظاهری باغ موزه دفاع مقدس و تامین محتوای آن با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همکاری کنند آن عزیزان نیز قول مساعد دادند که برای تکمیل موزه دفاع مقدس لرستان و تجهیز از نظر محتوا کمک‌های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها