حزب‌الله عراق:

انتخابات پارلمانی اخیر عراق بزرگترین نیرنگ و فریب بود

العسکری سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق به شدت از نتایج انتخابات پارلمانی اخیر در این کشور انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۸۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ - 18October 2021

انتخابات پارلمانی اخیر بزرگترین نیرنگ و فریب بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق محاکمه مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در پی اعلام نتایج انتخابات پارلمانی روز یکشنبه گذشته در این کشور را خواستار شد.

ابوعلی العسکری در بیانیه‌ای در صحفه توئیتر خود نوشت: بار دیگر تاکید می‌کنیم که مضحکه‌ای که چند روز پیش با عنوان انتخابات پارلمانی انجام شد بزرگترین نیرنگ و فریب علیه ملت عراق است که مقاومت نظر خود را در مورد آن گقته و مواضعش در دفاع از حقوق مردم را بیان کرده است.

وی افزود: در اینجا تاکید می‌کنیم که الکاظمی باید بخاطر اقدامات خود و آخرین آن‌ها خیانت برای تقلب در انتخابات با همدستی دشمنان محاکه شود و باید در سریعترین زمان نسبت به بازستانی حقوق رای دهندگان و نامزد‌های آن‌ها اقدام شود در غیر این صورت اوضاع به سمت شرایط نامطلوبی پیش می‌رود.

این بیانیه می‌افزاید: ما حق تظاهرات مسالمت آمیز را تایید و حمایت می‌کنیم و توصیه می‌کنیم که نهاد‌های دولتی حفاظت شده و به امکانات عمومی و خصوصی آسیبی وارد نشوند و به خرابکاران برای سوء استفاده از این اعتراضات مجالی داده نشود.

سخنگوی گردان‌های حزب الله عراقق همچنین حمایت دستگاه‌های امنیتی از تظاهرات کنندگان و عدم تعرض به آن‌ها را خواستار شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار