فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛

بررسی و رفع مشکلات کارکنان ارتش در قرارگاه «انصار»

امیر سرتیپ «حیدری» با بیان اینکه خدمت به کارکنان نزاجا تکلیف ما است، گفت: قرارگاه انصار آجا این رسالت را دارد تا به سراغ کارکنان برود و مشکلات آنان را مرتفع کند.
کد خبر: ۴۸۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ - 18October 2021

بررسی و رفع مشکلات کارکنان ارتش در قرارگاه «انصار»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در همایش قرارگاه‌های انصار و سپهر نزاجا اظهار داشت: در نیروی زمینی سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را معرفی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا اوامر مطاع فرمانده معظم کل قوا به طور کامل اجرایی شود.

فرمانده نزاجا افزود: هر کاری بنیان‌گذار و مبتکری دارد؛ مبتکر سامانه سپهر هم فرمانده کل ارتش هستند. ایشان روی این موضوع که باید صدای پرسنل به گوش فرماندهان برسد، حساس هستند و با ایجاد سامانه سپهر روی آن سرمایه‌گذاری کردند.

امیر حیدری عنوان کرد: قرارگاه انصار آجا این رسالت را دارد تا به سراغ کارکنان برود و مشکلات آنان را مرتفع کند. در بازدید‌های فرمانده کل ارتش از یگان‌های آجا همواره مسئولین قرارگاه انصار حضور دارند تا مشکلات کارکنان را شناسایی و برطرف کنند.

وی اضافه کرد: فرمانده کل ارتش نگاه جامع‌الاطرافی دارند و هیچ موضوعی از نگاه ایشان پنهان نمی‌مانَد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما سامانه سپهر و قرارگاه انصار را در نیروی زمینی بر اساس یک ساختار مشخص ایجاد کردیم، برای این موضوعات یک ستاد تدارک دیدیم و به‌صورت متناظر در یگان‌های مستقل نزاجا نیز این سامانه‌ها را ایجاد کردیم و فرمانده هر یگان، در واقع فرمانده قرارگاه انصار هم هست.

امیر حیدری با بیان اینکه انسان دو ویژگی دارد؛ اول اینکه می‌خواهد دیده شود و دوم آنکه می‌خواهد شنیده شود، افزود: فطرت انسان این‌گونه است که می‌خواهد درد‌های خود را به زبان بیاورد، از همین رو، ایجاد سامانه سپهر به این منظور است تا مشکلات کارکنان شنیده شده و برای رفع آن‌ها چاره اندیشی شود.

وی عنوان کرد: درب اتاق فرماندهان یگان‌ها باید برای حل مشکلات نیرو‌ها به روی کارکنان باز باشد. ما به فرماندهان مناطق تکلیف کرده‌ایم تا هر ماه قرارگاه انصار را در یگان‌های تحت امر تشکیل دهند و‌ گزارش بازدید‌ها را برای فرمانده نیرو ارسال کنند تا مشکلات آنان حل شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه خدمت به کارکنان تکلیف ما است، اظهار داشت: سامانه سپهر نزاجا ۲۴ ساعته فعال است و با بکارگیری روان‌شناسان با تجربه آماده پاسخگویی به کارکنان نیرو است.

امیر حیدری گفت: بر اساس اعلام فرمانده کل ارتش، نیروی زمینی این افتخار را داشته است که به ۹۰ درصد تماس‌های گرفته شده با سامانه سپهر پاسخ داده است. ما بهترین کارکنان را در اختیار داریم؛ لذا باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا مشکلات آنان را بر طرف کنیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان باید هم در نقش فرماندهی و هم در نقش یک پدر انجام وظیفه کنند، تأکید کرد: نگاه یک فرمانده به یگان تحت امرش باید مانند نگاهش به خانه و خانواده خودش باشد.

فرمانده نزاجا درباره خدمات این نیرو به بیماران صعب‌العلاج، گفت: سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح طی سال‌های اخیر خدمات بسیار خوبی انجام داده است و امروز این وظیفه ما است که از خدمات و امتیازات این سازمان در جهت ارائه خدمت به کارکنان یگان‌ها بهره‌برداری کنیم.

امیر حیدری در پایان تأکید کرد: امروز با راه‌اندازی سامانه‌های سپهر و قرارگاه انصار، ما این انتظار را داریم تا همه کارکنان هم خوب دیده شوند و هم خوب شنیده شوند و مشکلات آنان به بهترین وجه ممکن مرتفع شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها