با حضور فرمانده حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور صورت گرفت؛

انتصاب فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت

سرهنگ «مهدی صفاتی» به عنوان فرمانده جدید حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت منصوب شد.
کد خبر: ۴۸۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 20October 2021

فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت منصوب شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت با حضور «سیدمحسن میرحسینی» مدیرکل فرودگاه گیلان، سرهنگ پاسدار «مهدی معصومی» فرمانده حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور و سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن همایش اداره کل فرودگاه استان گیلان برگزار شد.

«سیدمحسن میرحسینی» مدیر کل فروگاه گیلان در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه هوانوردی فرودگاه سردار جنگل رشت اظهار داشت: این فرودگاه ظرفیت‌های زیادی در حوزه هوانوردی دارد که با توجه به موقعیت جغرافیایی این فرودگاه می‌تواند توسعه حمل و نقل هوانوردی گیلان را مضاعف کند. افزایش پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد داخلی و خارجی توجیه اقتصادی دارد.

وی حضور نیرو‌های نظامی در فرودگاه‌های کشور را بسیار مهم دانست و افزود: خدمات رسانی به مسافران هوایی مستلزم داشتن امنیت پایدار است که با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی در فرودگاه‌ها این امر محقق شده است.

سرهنگ پاسدار «مهدی معصومی» فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت فرودگاه سردار جنگل رشت در تامین امنیت شمال کشور اظهار داشت: عملکرد حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور در ۳۸ سال گذشته و خنثی کردن عملیات هواپیماربایی دشمن همواره امنیت پایدار را در فرودگاه‌های کشور به ارمغان آورده و زمینه خدمات هوانوردی و فرودگاهی را در صنعت حمل و نقل هوایی فراهم آورده است.

سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم به ماموریت سپاه در فرودگاه گیلان اشاره کرد و افزود: فرودگاه سردار جنگل رشت نقش به سزایی در زیرساخت‌های توسعه گیلان دارد و علاوه بر ماموریت‌های سازمانی سپاه در فرودگاهها، آمادگی داریم در تسریع و تسهیل خدمات به مسافران هوایی و همچنین مشارکت با مدیریت فرودگاه سردار جنگل رشت برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی گیلان گام‌های موثرتری برداریم.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار «مهدی صفاتی» به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه سردار جنگل رشت معرفی شد و از خدمات سرهنگ پاسدار «مجید بابازاده» که اخیراً به سمت جانشین سپاه حفاظت انصارالمهدی منصوب شده است، قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها