فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

محرومیت‌زدایی و امنیت در سایه وحدت محقق می‌شوند

سردار «پاکپور» گفت: شهید شوشتری در بُعد فرهنگی و همچنین عمرانی برای ایجاد وحدت تلاش کرد و بر همین اساس طرحی که برای محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت در این منطقه ارائه داد بر مبنای شکل‌گیری وحدت بود و در این راه به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۴۸۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 21October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز در حاشیه دوازدهمین یادواره شهدای وحدت در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن ایام شهادت شهیدان شوشتری و محمدزاده با هفته وحدت اظهار داشت: همه کشورهای اسلامی باید در موضوع وحدت از ایران الگو بگیرند زیرا ایرانیان در مناطقی همچون جنوب شرق، شمال‌غرب و غرب کشور با وجود تفاوت در مذهب، به‌خوبی و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی افزود: شهید شوشتری علمدار شهدای وحدت است و او درس بزرگی از وحدت را در سیستان و بلوچستان به همه مردم منطقه و دولتمردان داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: شهید شوشتری از فرماندهانی بود که در دوران دفاع مقدس ساخته شد و زمانی که به‌عنوان فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور کار خود را آغاز کرد، وحدت در میان مردم منطقه را در دستور کار خود قرار داد.

سردار پاکپور تصریح کرد: او در بُعد فرهنگی و همچنین عمرانی برای ایجاد وحدت تلاش کرد و بر همین اساس طرحی که برای محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت در این منطقه ارائه داد بر مبنای شکل‌گیری وحدت بود و در این راه به فیض شهادت نائل آمد.

او گفت: شهید محمدزاده نیز در راستای برنامه‌های شهید شوشتری گام بر می‌داشت و تا آخر این ۲ فرمانده با هم بودند.

سردار پاکپور گفت: فرماندهان بعدی این قرارگاه نیز همان برنامه شهید شوشتری را ادامه دادند زیرا پایه و اساس امنیت و آرامش در این منطقه بر اساس وحدت شکل می‌گیرد و ما نیز این مسیر را ادامه می‌دهیم و در کنار آن با عناصر ضد انقلاب در منطقه مقابله خواهیم کرد.

یادواره شهدای وحدت در گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده و ۴۰ تن از پاسداران و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم شیعه و سنی برگزار می‌شود که ۲۶ مهر ۱۳۸۸ بر اثر انفجاری تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار