نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه دولت سیزدهم به استان خراسان رضوی

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: از دولت سیزدهم درخواست داریم تا نگاه ویژه‌ای به خراسان رضوی به دلیل شرایط خاصی که دارد، داشته باشند؛ هم به دلیل سفر سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به این استان و هم مسائلی مانند مرزی بودن خراسان رضوی با برخی کشورهایی که با بحران مهاجرت روبرو هستند.
کد خبر: ۴۸۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ - 21October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مراسم معارفه استاندار جدید این استان که شامگاه پنجشنبه با حضور مسئولین لشکری و کشوری در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: تخطئه دولت بی‌انصافی است زیرا با تمام توان در حال انجام فعالیت‌های مجاهدان است.

وی با بیان اینکه شخصیت فیزیکی دولت در استانداران متبلور است، افزود: معتمدیان در شرایطی که دولت در حال اختتام بود این سمت را به دست گرفت و خدمات قابل توجه و گسترده در تمام نقاط استان را انجام داد.

نماینده ولی‌‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: از استاندار جدید انتظار یک مدیریت کامل و جامع را داریم، مسائل مرز و بحران عظیم مهاجرت به این استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: مجاهدت کارگزاران دولت در این دو ماه آثار خوبی به جای گذاشته است بی‌انصافی است که برخی می‌گویند چرا تمام استانداران انتخاب نشده‌اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ امر کردند رییس جمهور هر چه سریع‌تر اعضای کابینه را مشخص کنند و مجلس تصویب کند، ادامه داد: سکان هر استان کشور به دست استانداران است.

وی افزود: همت استاندار منتخب خراسان رضوی به خصوص در پیک پنجم کرونا قابل تقدیر است اما گاهی در نوع مدیریت افراد مواردی وجود داشته که نیاز به دقت دارد.

علم الهدی تأکيد کرد: از چند جهت نظری بهترین گزینه برای استانداری خراسان رضوی بود، بومی و جهادی بودن و داشتن اطلاعات وسیع این مدیر مهم‌ترین ویژگی‌های اوست.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خطاب به وزیر کشور متذکر شد: در انتخاب مدیران برای این استان باید توجه لازم را به خرج داد چراکه حساسیت و برخی سرمایه‌های خراسان رضوی قرار استانی و ملی است.

وی بیان داشت: از دولت سیزدهم درخواست داریم تا نگاه ویژه‌ای به خراسان رضوی به دلیل شرایط خاصی که دارد، داشته باشند؛ هم به دلیل سفر سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به این استان و هم مسائلی مانند مرزی بودن خراسان رضوی با برخی کشورهایی که با بحران مهاجرت روبرو هستند؛  از دولت نیز درخواست داریم هنگام انتصاب مدیران کل، بدانند که برای چه استانی با چه ظرفیت‌هایی مدیرکل انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار