امام جمعه یاسوج تاکید کرد؛

ضرورت راه‌اندازی جهاد سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد

آیت‌الله «حسینی» با اشاره به وعده رئیس‌جمهور در خصوص راه‌اندازی جهاد سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد و ضرورت راه‌اندازی این نهاد، گفت: برخی از پروژه‌ها را می‌توان با کار جهادی راه‌اندازی کرد و به نتیجه رساند.
کد خبر: ۴۸۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ - 22October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: دلسوزی‌ انبیا نسبت به بشر از سر حکمت و دانایی است، آنها علمشان را از خداوند می‌گیرند و علم ما در مقابل آنها مثل شمعی در مقابل خورشید است.

وی با بیان اینکه دلسوزی ائمه اطهار نسبت به بشر از سر حکمت است، افزود: اگر انبیا و ائمه اطهار (ع) انسان‌ها را رها می‌کردند بدترین و فجیع‌ترین رفتارها را با خودمان داشتیم و هرجا از تعالیم انبیا فاصله بگیریم در همین دنیا دچار مصیبت خواهیم شد.

امام جمعه یاسوج به سالروز اعتراض امام خمینی (ره) علیه لایحه کاپیتولاسیون اشاره داشت و خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد تحمیلی، مستشاران آمریکایی در ایران مصونیت داشتند و ایران حق محاکمه آنها را نداشت، اما این قرارداد با سخنرانی و واکنش تند امام خمینی (ره) در یک سخنرانی در سال ۱۳۴۳ رو به رو شد که به خاطر این اعتراض، امام را تبعید کردند.

حسینی با بیان اینکه ایران دارای فرهنگ غنی اسلامی است و دانشمندان جهانی دارد، گفت: کشوری که انسان‌های عارف همچون حافظ، سعدی، مولوی و فردوسی را در دامان خود پرورش داد، شایسته تحقیر نبوده و نخواهد بود و امروز می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خورشید این ملت طلوع کرده است.

وی با اشاره به وعده رئیس‌جمهور در خصوص راه‌اندازی جهاد سازندگی در استان و تاکید بر ضرورت راه‌اندازی این نهاد، ابراز کرد: برخی از پروژه‌ها را می‌توان با کار جهادی راه‌اندازی کرد و به نتیجه رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار