نماینده مردم در مجلس:

سفر‌های استانی باعث افزایش اعتماد میان مردم و مسئولان خواهد شد

عزیزی گفت: سفر‌های استانی رئیس جمهور امید آفرین است و باعث افزایش اعتماد میان مردم و مسئولان خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ - 22October 2021

سفر‌های استانی باعث افزایش اعتماد میان مردم و مسئولان خواهد شد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابراهیم عزیزی» نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با ارزیابی مثت از سفر استانی رئیس جمهوری به استان فارس، اظهار داشت: یکی از کار‌های خوبی که دولت سیزدهم شروع کرده و قابل تقدیر است، سفر‌های استانی است، زیرا باعث ارتباط مسئولان با طبقات پایین و ضعیف جامعه می‌شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم ادامه داد: تلاش باید شود تا ارتباط دولت با سرمایه اجتماعی یعنی مردم مستحکم‌تر از گذشته باشد.

وی افزود: تمرکز دولت باید برای افزایش کارآمدی سفر‌های استانی و رفع مشکلات و دل نگرانی‌های مردم از طریق تدوین برنامه زمابندی شده باشد.

عزیزی تصریح کرد: سفر‌های استانی با این رویکرد آغاز شده و دولت سیزدهم عزم جدی برای عملیاتی شدن وعده هایش داشته باشد، اما با این حال باید به این نکته توجه کرد که تحقق بخشی مهمی از مطالبات نیازمند زمان و پیگیری مجدانه مسئولین استانی دارد.  

وی با اشاره به برخی از اظهار نظر‌ها درباره سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: آن‌هایی که می‌گویند این سفر جز هزینه تراشی خروجی ندارد، چون به پشت میز نشینی عادت کردند و مدیریت را اتاق‌های بسته، تشریفات و بروکراسی پیچیده اداری می‌بینند اینگونه صحبت‌ها را بیان می‌کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم عنوان کرد: سفر‌های استانی رئیس جمهور امید آفرین  است که باعث افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان خواهد شد.

وی ابراز کرد: آن‌هایی که نسبت به سفر‌های استانی رئیس جمهور انتقاد دارند جرات رفتن بین مردم را ندارند، زیرا بین مردم با برخی از افراد و مدیران فاصله زیادی وجود داشته برای همین در پی طرح ایرادات نسبت به سفر‌های استانی هستند.

عزیزی عنوان کرد: نمایندگان اعتقاد دارند که رئیس جمهور مانند سایر مسئولان کشور در بین مردم حضور داشته باشد و همه مسئولین در راستای کسب رضایت مردم تلاش کنند، زیرا در نظام اسلامی چیزی به نام ریاست نداریم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: تفاوت نظام اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی این است که آن‌ها ریاست می‌کنند، ولی ما مسئولیت می‌پذیریم و باید آن را به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: اینکه یک مسئولی تحت عنوان کرونا خودش را در داخل اتاق شیشه‌ای قرار داد و شرایطی را فراهم آورد تا ملاقات با او برای مسئولان دولتش سخت شود آیا این حضور این نوع افراد در راس امور کشور خوب بود؟ یا اینکه رئیس جمهور در بین مردم حضور داشته باشد؟

عزیزی تصریح کرد: بهتر است منتقدان به عملکرد خودشان برگردند و گفتار و کردار ناپسندشان توجه کنند و روی این سفر‌ها ایراد نگذارند.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها