شهید «سیدجمال‌الدین اصحابی»؛

منافقین در صدد جدایی اسلام و روحانیت هستند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدجمال‌الدین اصحابی» آمده است: از شما می‌خواهم که همانند مردم کوفه نباشید که امام را تنها بگذارید و این منافقین کوردل می‌خواهند بین اسلام و روحانیت جدائی بیندازند و جدائی بین نماز و روحانیت یعنی روی آوردن به کفر و نفاق.
کد خبر: ۴۸۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ - 23October 2021

منافقین در صدد جدایی اسلام و روحانیت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد. همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سیدجمال‌الدین اصحابی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«سیدجمال الدین اصحابی» فرزند «سید علی اصغر» ۲۸ تیر ۱۳۴۶ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ یکم آبان ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

با سلام و درود بر مهدی صاحب الزمان و نائب بر حقش خمینی کبیر این قلب تپنده مستضعفان جهان این بت شکن. عصر منجی نسل اروحنا له الفدا و رزمندگان اسلامی که جان و مال زندگی زن و بچه را رها کرده و با ایثارگری خودشان قلب دشمن را از ترس متوقف ساختند و پدر و مادر و بستگانم که راهنمائی این بنده حقیر کوشیدند.‌

ای مردم غیور ایران! از شما می‌خواهم که همانند مردم کوفه نباشید که امام را تنها بگذارید و این منافقین (ستون پنجم) کوردل می‌خواهند بین اسلام و روحانیت جدائی بیندازند و جدائی بین نماز و روحانیت یعنی روی آوردن به کفر و نفاق که امام عزیزمان صریحاً می‌فرمایند: اسلام بدون روحانیت همانند کشور بدون طبیب است.‌

ای پدر و مادر و بستگانم! در مردن من گریه نکنید، زیرا از گریه شما دشمن سوء استفاده می‌کند.‌ ای اهل محله هوشیار باشید که بعدا از شهید شدن من وصیت می‌کنم که هر شب جمعه به دیدار خانواده‌های شهدا رفته و مراسم وحدت آفرین کمیل را برگزار کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار