مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور خبر داد؛

برگزاری رزمایش اقتدار در جزیره هرمز/ برگزاری لیگ علمی پایا با ۶۰ هزار شرکت کننده

باستان با تاکید بر اینکه تمام دانش آموزان کشور را بسیجی می‌دانیم، گفت: رزمایش در مسیر اقتدار به مناسبت روز نوجوان در جزیره هرمز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 25October 2021

برگزاری رزمایش اقتدار در جزیره هرمز/  برگزاری لیگ علمی پایا با ۶۰ هزار شرکت کنندهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش‌‍آموزی کشور عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: بسیج دانش آموزی در هفته بسیج دانش‌‍آموزی، هفته استکبار ستیزی و روز نوجوان که مصادف با هشتم آبان‌ روز شهادت حسین فهمیده است، برنامه‌های فرهنگی‌ و پروشی متعددی پیش‌بینی کرده است که از آن‌جمله می‌توان به تکریم ۳۶ هزار شهید دانش آموز اشاره کرد.

وی‌ افزود: دانش‌آموزان با کمک گرروه‌های جهادی ۱۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه و تبلت به همراه ۵۰۰ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق‌ محروم توزیع کردند.

باستان با تاکید بر اینکه تمام دانش آموزان‌ کشور را بسیجی می دانیم یعنی صرف ثبت نام در بسیج برای بسیجی بودن دانش آموزان را ملاک قرار نمی دهیم، ادامه داد: رزمایش در مسیر اقتدار به مناسبت روز نوجوان هشتم‌آبان در جزیره هرمز‌ برگزار‌ می شود؛ جزیره ای که ۲۶ دانش‌آموز شهید دارد؛ در این رزمایش دانش آموزان بسیجی سوار بر قایق های عاشورا با شهدای دانش‌آموز تجدید میثاق می‌کنند.

وی افزود: افول شیطان عنوان برنامه ای است که در آن دانش آموزان پرچم آمریکا و اسراییل را با شعار مرگ‌ بر آمريکا آنش می زنند و از این‌حرکت یک‌ دقیقه فیلم‌می‌گیرند و برای بسیج دانش آموزی ارسال می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌‍آموزی کشور اضافه کرد: رونمایی از عکس‌ شهید محمد رسول رضایی به عنوان شهید شاخص سال بسیج دانش آموزی که از اهالی اسد آباد همدان است در جزیزه هرمز، نوجوان پلاس با موضوع معرفی سبک‌زندگی‌ ایرانی اسلامی در قالب استند آپ کمدی،‌ نماهنگ‌، دوبله طنز و غیره، پویش دنیای بدون آمریکا، افتتاحیه لیگ چهاردهم علمی‌ پایا با حضور ۶۰ هزار دانش آموز، مسابقه مروارید صدف ویژه دختران دانش آموز، نمایشگاه استکبار ستیزی با عنوان یک راه یک‌انتخاب، از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در ادامه با بیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی، یکی از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی در هر استان، سخنران پیش از خطبه‌ها خواهد بود و در نفی سلطه صحبت خواهد کرد، اضافه کرد:
تهیه و تولید محتوا با محوریت امیدآفرینی، سبک زندگی نوجوان ایرانی، ایجاد و تقویت فرهنگ استکبارستیزی در نوجوانان و جوانان، برگزاری و اجرای سرودهای خیابانی، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقات نقاشی،‌ عطرافشانی مزار شهدای دانش آموز و تجدید میثاق با دانش آموزان شهید، ایجاد پویش در باب خرید لوازم التحریر ایرانی و حضور میدانی در راهپیمایی 13 آبان از جمله برنامه‌های دیگر هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی سپس از اجرای پویش همیار بهداشت و سلامت نیز خبر داد و گفت: این طرح به منظور تسریع واکسیناسیون دانش آموزان با همکاری بسیج جامعه پزشکی در سطح مدارس حال برگزاری است.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار