فرمانده سپاه زنجان خبر داد؛

برگزاری نمايشگاه دستاوردهای نظامی در زنجان با حضور فرمانده کل سپاه

سردار کرمی از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های نظامی در حاشیه برگزاری کنگره ٣ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان با حضور فرمانده کل سپاه در محل مصلی نماز جمعه استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ - 25October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» امروز در نشست کمیته ارتباطات و رسانه اجلاسیه کنگره ملی سه هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار داشت: مقدمات برگزاری کنگره شهدا انجام شده و اقدامات ارزشمندی در راستای این کنگره انجام شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: تاکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال حماسه دفاع مقدس به نسل جوان در این برنامه مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه کنگره ملی ٣ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان روز پنجشنبه شش آبان با حضور و سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و ٧٠٠ یادواره شهدا و اجلاسیه‌های شهرستانی و ٥٠٠ یادواره آبروی محله در راستای کنگره برگزار شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه از روز سه‌شنبه چهارم تا شش آبان‌ که مصادف با روز اجلاسیه کنگره ملی ٣ هزار و ۵۳۵ شهید است، عنوان کرد: عموم مردم می‌توانند از نمایشگاه دستاورد‌های نظامی که در مصلی نماز جمعه برپا می‌شود، بازدید کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار