در کرانه باختری؛

شهرک‌نشین صهیونیست ۲ فلسطینی را با خودرو زیر گرفت

یک شهرک نشین صهیونیست بامداد امروز سه‌شنبه دو فلسطینی در شهرک «یعبد» واقع در کرانه باختری را به وسیله خودروی خود زیر گرفت.
کد خبر: ۴۸۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ - 26October 2021

شهرک نشین صهیونیست ۲ فلسطینی را با خودرو زیر گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، سلسله اقدامات خصمانه شهرک نشینان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. شهرک نشینان مجددا به فلسطینیان در کرانه باختری تعرض کردند.

یک شهرک نشین صهیونیست بامداد امروز سه‌شنبه دو  فلسطینی در شهرک «یعبد» واقع در کرانه باختری را به وسیله خودروی خود زیر گرفت. حال یکی از فلسطینیان وخیم گزارش شده است.

همزمان، نظامیان رژیم صهیونیستی نیز به شهروندان فلسطینی در شهرک یعبد در کرانه باختری یورش بردند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست به وقوع پیوست.

این در حالی است که چندی پیش اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و نیز در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد. اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که حوادث پی در پی در فلسطین و نیز تلاش‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای تحمیل شرایط جدید به فلسطینیان را زیر نظر دارد.

در بیانیه مذکور خطاب به رژیم صهیونیستی گفته شده است: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در این سطح خطرناک، ایجاب می‌کند که واکنش‌های کوبنده‌ای به آن نشان دهیم. طبیعی است که تداوم این جنایت‌ها موجب خواهد شد تا اوضاع بیش از پیش تنش آلود شود.

در این بیانیه همچنین آمده است: رژیم صهیونیستی مسئول تبعات و پیامد‌های جنایات خود علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری است. ما اجازه نمی‌دهیم که صهیونیست‌ها به جای پس دادن تاوان جنایت‌های گذشته خود، اکنون جنایت‌های جدیدی را مرتکب شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها