پیام تبریک سردار کارگر در پی انتصاب استاندار یزد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب «مهران فاطمی» به سِمت استاندار یزد را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ - 26October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب «مهران فاطمی» به سمت استاندار یزد را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مهران فاطمی

استاندار محترم یزد

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد و اهدای سلام؛

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار استان یزد که نشان از تعهد توانمندی و سوابق ارزشمندتان است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همواره استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و فرمانده میدان توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی در اجرای سیاست‌ها و راهبری امور دارد. امیدوارم با همت و تلاش جهادی و با بهره مندی از دانش نخبگان و اندیشمندان جوان و تجربه پیشکسوتان و اتخاذ رویکردی مردمی زمینه آبادانی و اعتلای مادی و معنوی روز افزون آن استان را فراهم نموده و به عنوان رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گام‌های مفید و موثری در مسیر توسعه و ترویج و ماندگاری فرهنگ ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت بردارید.

سلامتی و توفیق روز افزون شما برادر ارجمند و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و در تداوم راه شهیدان والامقام تحت منویات و رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها