فعال سیاسی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

لازمه حل مشکلات معیشتی حمایت از بخش خصوصی است

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: رئیس جمهور برای این‌که به شعار توسعه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم جامه عمل بپوشاند باید از بخش خصوصی حمایت و موانع پیش روی شرکت‌‎های خصوصی را رفع کند.
کد خبر: ۴۸۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 28October 2021

لازمه حل مشکلات معیشتی حمایت از بخش خصوصی استحجت‌الاسلام حسین ابراهیمی فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان این‌که از عمر دولت سیزدهم خیلی نمی‌گذرد اما در این مدت عملکرد تیم حجت‌الاسلام رئیسی خوب و قابل قبول بوده است، اظهار داشت: دولت سیزدهم آغاز خوب و امیدوارکننده‌ای داشت که تسریع در روند واکسیناسیون کرونا و انجام سفرهای استانی نمونه‌ای از اقدامات امیدوارکننده دولت محسوب می‌‎شود.

وی ادامه داد: از دولت سیزدهم انتظار می‌رود که در خصوص کاهش فاصله طبقات اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گیرد و نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش شبانه‌روزی داشته باشد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: البته از تشکیل دولت سیزدهم عمر زیادی نمی‌گذرد و از اکنون نمی‌‎توان نظر نهایی را در رابطه با اقدامات این دولت ارائه داد و باید اجازه داد چندین ماه کار و فعالیت داشته باشد تا آن وقت اظهار نظر کرد اما آنچه را که در جامعه می‌توان به چشم دید این است که امید نسبت به دولت سیزدهم بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی معتقد است که یکی از عوامل اصلی در افزایش امید نسبت به دولت سیزدهم، عملکرد سریع و به موقع قوه مجریه در واکسیناسیون سراسری است که توانسته در مدت کوتاهی میلیون‌ها دز واکسن را تزریق کند، آماری که واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان این مطلب که تشریک مساعی میان دولت با بخش‌های خصوصی و سایر نهادهای نظارتی و حکومتی باید افزایش چشمگیری داشته باشد، عنوان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی برای این‌که به شعار توسعه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم جامه عمل بپوشاند باید از بخش خصوصی حمایت و موانع پیش روی شرکت‌‎های خصوصی را رفع کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به ضرورت به‌کارگیری جوانان در ساختار دولت سیزدهم اشاره و در این رابطه گفت: جوان‌گرایی را رهبر انقلاب اسلامی به خوبی توضیح دادند. جوان‌گرایی یک امر مهم و ضروری به شمار می‌رود اما نباید در حوزه جوان‌گرایی افراط و تفریط شود؛ لذا دولت سیزدهم باید با رعایت اعتدال از جوانان و ظرفیت و شور جوانی استفاده کند.

انتهای پیام/ 351

نظر شما
پربیننده ها