جهاد اسلامی:

تا محاصره غزه هست، شهرک‌های صهیونیست‌نشین روی آرامش نمی‌بینند

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه جنگ و مبارزه برای دفاع از آرمان فلسطین متوقف نخواهد شد، گفت: تا وقتی هم محاصره غزه ادامه دارد، شهرک‌ها روی آرامش نخواهند دید.
کد خبر: ۴۸۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵ - 26October 2021

تا محاصره غزه هست، شهرک‌های صهیونیست‌نشین روی آرامش نمی‌بینندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت که جنگ با رژیم صهیونیستی تا محقق نشدن همه اصول آرمان فلسطین ادامه دارد.

به گزارش کانال تلگرامی صوت القدس، النخاله در بیست و ششمین سالروز شهادت دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: خدمت شما آقایان دکتر فتحی و دکتر رمضان می‌گویم که این‌ها (مبارزان فلسطینی) پسران شما هستند که راه دشوار شما را به پایان می‌رسانند و بدون ترس و وحشت پیش می‌روند و میراث شما را به دوش می‌کشند.

وی با تاکید بر اینکه رفع محاصره غزه موضوعی قابل مذاکره و باج‌گیری سیاسی نیست، گفت: محاصره غزه جنایت و جنگی آشکار علیه مردم ما در طول زمان است و این جنایت باید به شکلی بلا عوض و بدون تعهد و امتیازی پایان یابد.

النخاله گفت: اگر برای پایان محاصره جدی هستیم، باید ثبات در شهرک‌ها را به ثبات در غزه و پایان محاصره علیه آنجا پیوند دهیم به نحوی که تا محاصره غزه تمام نشود، شهرک‌ها روی آرامش نبینند و این حداقل چیزی است که ضروری شمرده می‌شود.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: بازسازی آنچه بر اثر تجاوز غزه ویران شد بر عهده همه کشور‌هایی است که از تجاوز حمایت کردند و کشور‌هایی که سکوت کردند، بویژه کشور‌هایی که با دشمن سازش کرده‌اند یا به دنبال سازش هستند.

وی افزود: ما از برادران کشور‌های عربی می‌خواهیم که به وظایف خود عمل کنند و آن‌ها را از این امر معذور نمی‌کنیم. آن‌ها مسئول هستند، حتی اگر تحت اتهامات واهی از آن طفره رفته باشند.

النخاله تاکید کرد: ما بار دیگر می‌خواهیم که از اتلاف وقت فلسطینیان و درماندگی آن‌ها در برابر هجمه شهرک سازی، مصادره زمین و نقض حقوق بشر در بیت المقدس و مسجد الاقصی جلوگیری شود. مدت زمانی که از دست دادیم، کافی است باید مقاومت و اتحاد آن را در سراسر فلسطین تقویت کنیم و برای حقوق خود و میهن خود مبارزه کنیم یا برده و کارگر در خدمت دشمن بمانیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسسطین خطاب به اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی نیز گفت: برادران مجاهد در زندان‌های اشغالی، همیشه در یاد و خاطره ما و در گفت‌وگوی روزانه ما می‌مانید، مانند عذاب‌های بی وقفه‌ای که بر شما وارد می‌شود که نشان می‌دهد جنگ ما با دشمن به پایان نرسیده است.

وی افزود: وقتی ما هنوز پیروز نشده‌ایم، آن وقت جنگ چگونه تمام شود؟ این یقینی است که نباید متزلزل شود. وقتی هنوز آزادی به دست نیامده است، چگونه جنگ متوقف شود؟

النخاله ضمن تبریک دستیابی اسرای فلسطینی به حقوقشان در نتیجه اعتصاب غذا گفت: من مجدداً تاکید می‌کنم که در همه مسائل در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم و مهم‌ترین وظیفه ما در دستور کار همیشگی ما، رهایی آن‌ها از اسارت است.

وی در پایان سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) را نیز به ملت فلسطین و ملت‌های عرب و اسلامی نیز تبریک گفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها